Opstart d.d. Bemfola

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. oktober 2022

Anonym trådstarter

Jeg er i dag startet op i ivf kort behandling med Bemfola. Det er vores første gang, så vi har ingen erfaring med det med sprøjterne osv.. Der kunne stadig presses et par dråber ud efterfølgende, bør man kunne det? Altså hvis man trykkede ok hårdt. Måtte få min kæreste til at stikke mig, da jeg sad i 15 min. uden at kunne gøre det 

Nogle der har erfaringer med Bemfola? Hvor stor en mængde fik I? Synes i også den var lidt stram at trykke ind? Bivirkninger?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2022

Dream

Anonym skriver:

Jeg er i dag startet op i ivf kort behandling med Bemfola. Det er vores første gang, så vi har ingen erfaring med det med sprøjterne osv.. Der kunne stadig presses et par dråber ud efterfølgende, bør man kunne det? Altså hvis man trykkede ok hårdt. Måtte få min kæreste til at stikke mig, da jeg sad i 15 min. uden at kunne gøre det 

Nogle der har erfaringer med Bemfola? Hvor stor en mængde fik I? Synes i også den var lidt stram at trykke ind? Bivirkninger?

Jeg husker ikke hvilken dosis jeg fik, men mindes ikke at den var stram. Hvis dråberne kan trykkes ud bagefter, bør de kunne trykkes ud imens nålen er inde, så prøv at tryk lidt mere til imens den er inde. Mine kunne der ikke komme noget ud af, efter jeg var stukket. Men om et par dråber gør en forskel, skal jeg ikke kunne sige.

Jeg havde ingen bivirkninger på Bemfola. 

Anmeld Citér

22. oktober 2022

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar Jeg har indtil videre heller ikke haft de store bivirkninger, så nu håber vi på fine æg til næste scanning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.