Streaming af fodboldkampe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
4 svar
1 synes godt om
17. oktober 2022

Anonym trådstarter

Min søn er super fodbold interesseret .. han spiller Fifa hele tiden, træner i haven og går til fodbold to gange om dagen. Min mand og jeg er fodbold analfabeter. Det har vitterlig ikke vores interesse.
En i min omgangskreds pointerede så, at det er synd, at han aldrig kan se fodbold, fordi vi ikke har adgang?

Her er 100 doller spørgsmålet: hvad er bedste og billigste måde at få adgang til flest mulige seje fodboldkampe med landsholdet, premiere league og champions leage eller hvad det alt sammen hedder 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2022

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ved ikke om det er billigst - men vi har Viaplay sport. Vores drenge og min mand ser kampene der☺️
men vær opmærksom på at en del af kampene i hverdagen starter kl 21. I weekenderne er det dog typisk tidligere. 

Anmeld Citér

17. oktober 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Min søn er super fodbold interesseret .. han spiller Fifa hele tiden, træner i haven og går til fodbold to gange om dagen. Min mand og jeg er fodbold analfabeter. Det har vitterlig ikke vores interesse.
En i min omgangskreds pointerede så, at det er synd, at han aldrig kan se fodbold, fordi vi ikke har adgang?

Her er 100 doller spørgsmålet: hvad er bedste og billigste måde at få adgang til flest mulige seje fodboldkampe med landsholdet, premiere league og champions leage eller hvad det alt sammen hedder 

Altså hvis han ikke går op i selve holdene men bare elsker at se fodbold. Så find kampe på youtube. Det gør min søn. Han elsker at se fodbold. Så han finder gamle kampe og ser men han kender ikk resultatet så han sidder og hepper alligevel. Han er 7

Anmeld Citér

17. oktober 2022

Pb18

Youtv har noget bland selv, så man kan blande sportskanaler, men de har vist lukket for nye kunder, da de vist overgår til yousee og bliver dyrere. Kombineret med discovery+ så kan man se de fleste kampe.

Men overvej hvad det er han gerne vil se (superligaen, premiere league, championsleague...) og så målret efter det. For fodboldkanalerne er bare nogle af de dyre

Alternativt kan I jo tage ham med på stadion indimellem - det er faktisk rigtig hyggeligt

Anmeld Citér

18. oktober 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Boxertv, eller også hedder det måske Norlys nu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.