Igangsættelse med Augusta piller:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.737 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2022

clementski

Er idag blevet sat igang med Augusta piller, da jeg desværre ikke var Åbent nok til at få taget vandet jeg har nu fået 4 piller fordelt på de sidste 8 timer og mærker “kun” murren, og ligesom en startende mens-smerter nogle der har historier om hvordan de følte det og hvor stærkt det gik? Sker der intet, har jeg en tid imorgen kl. 9.30 til ydeligere vurdering og evt kan vandet tages der

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2022

Anonym

To piller hhv kl 18 og 22 på terminsdato, præcis kl 00 startede veer med mens smerter og så kom de rigtige veer et kvarter efter på højtryk og fortsatte 14 timer og så var barnet født. Epidural kan være din ven når du sættes igang med Augusta, hvis de altså virker på dig. Held og Lykke og tag skyklapper på ift for mange fødselshistorier med igangsættelse. 

tillykke med baby der kommer snart

Anmeld Citér

17. oktober 2022

TLO

Igangsat med Augusta piller (kan ikke huske om det var 6 el 8 i døgnet) fra 40+0, mærkede kun lidt murren. Ved tjek om aftenen 40+2 var der ikke sket det store. Fik taget vandet kl 21 og fødte kl 4.37. God fødsel

Anmeld Citér

17. oktober 2022

clementski

Tusind tak for jeres svar vil tage d. 7 her kl 22,  også se om jeg kan sove lidt

Anmeld Citér

17. oktober 2022

Lje

Tusind tak for jeres svar vil tage d. 7 her kl 22,  også se om jeg kan sove lidt

Jeg har to gode historier med igangsættelse. Begge gange gik jeg 12 dage over tid. Begge gange tog det 1,5 døgn, med Augusta-piller, før vandet kunne tages - og så fødte jeg cirka 12-14 timer derefter. Stille og rolige fødsler. 

Alt held og lykke. 

Vh. 

Anmeld Citér

18. oktober 2022

clementski

Mange tak der er sket andet and at jeg har sovet rigtig rigtig træls, har været oppe hver halve til hele time og tisse og ikke kunne finde ro.. så nu må vi se hvad de siger derude kl. 9.30

Anmeld Citér

18. oktober 2022

Anonym

Man sidder jo her og er helt spændt på om du mon er gået i gang. Lad os høre hvordan det er gået

Anmeld Citér

18. oktober 2022

clementski

Jeg er desværre ikke kommet noget som helst nærmere en fødsel der er INTET sket, men er sendt hjem med flere piller, og afvente til imorgen, også måske et ballonkateter.. så desværre ikke en positiv Update herfra

Anmeld Citér

19. oktober 2022

xStinepigen

Er idag blevet sat igang med Augusta piller, da jeg desværre ikke var Åbent nok til at få taget vandet jeg har nu fået 4 piller fordelt på de sidste 8 timer og mærker “kun” murren, og ligesom en startende mens-smerter nogle der har historier om hvordan de følte det og hvor stærkt det gik? Sker der intet, har jeg en tid imorgen kl. 9.30 til ydeligere vurdering og evt kan vandet tages der

Fik dem en hel dag, kan simpelthen ikke huske hvor mange timer der skulle gå i mellem. Fik plukveer, intet andet, men dagen efter havde jeg åbnet lig nok til at de kunne tage mit vand, og så gik det ellers bare stærkt! Hun var ude indenfor tre timer �� men var også 2 gangs fødende, og ved det spiller en del ind om hvor hurtigt hele forløbet kan gå.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.