Symptomer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.917 visninger
11 svar
1 synes godt om
17. oktober 2022

Anonym trådstarter

Hej jeg er i uge 4+5 og tester bragende positiv.. men blir lidt bekymret.. har tabt et foster før.. er der andre der har haft en vellykket graviditet uden eller med stort set ingen symptomer? Har haft en dag med kvalme og hovedpine.. har de sidste par dage ikk rigtig mærket noget til det.. 

Hilsen den bekymret..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2022

Darling

Jeg havde kun ømme bryster og var træt igennem min graviditet nogen går igennem en graviditet helt uden symptomer, det er ligeså normalt som at have dem, og når du ikke er særlig langt henne er det ganske normalt at du ikke oplever det vilde endnu

Anmeld Citér

17. oktober 2022

Anonym trådstarter

Tusind tak  

Anmeld Citér

17. oktober 2022

Blablaa

Profilbillede for Blablaa
Anonym skriver:

Tusind tak  

Min veninde da hun ventede sit første barn. havde ingen symptomer før slutningen af andet semester. 

Hun måtte bare tro på baby havde det godt. Og det havde hun  

Anmeld Citér

17. oktober 2022

24 år

Profilbillede for 24 år

I min graviditet kom det med 110 km i timen omkring uge 6-7

Anmeld Citér

17. oktober 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Hej jeg er i uge 4+5 og tester bragende positiv.. men blir lidt bekymret.. har tabt et foster før.. er der andre der har haft en vellykket graviditet uden eller med stort set ingen symptomer? Har haft en dag med kvalme og hovedpine.. har de sidste par dage ikk rigtig mærket noget til det.. 

Hilsen den bekymret..

Havde ingen symptomer overhovedet da jeg ventede min søn. 

symptomer er ikke lig med graviditet. Pris dig lykkelig for at du slipper for dem

tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

17. oktober 2022

Soonmom

4 sunde og raske børn. Stort set ingen symptomer ved nogen af dem

Anmeld Citér

17. oktober 2022

B&J

I begge mine havde jeg kun ondt i brysterne i starten ellers ikke de vilde tegn på graviditet 

Anmeld Citér

17. oktober 2022

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Anonym skriver:

Hilsen den bekymret..

Jeg havde absolut ingen symptomer overhovedet. Og har et rask barn idag

Anmeld Citér

17. oktober 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Her. Jeg havde stort set ingen symptomer. Lidt kvalme i starten, men ikke en eneste gang opkast. Det værste jeg havde, var en voldsom omgang halsbrand og deraf madlede i 3. trimester. 

Held og Lykke med graviditeten. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.