Ver de terre erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2022

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Vi har haft rigtig meget fra ver de terre. Har aldrig oplevet problemer. Nu overgår tøjet til lillesøster og det kan sagtens holde til det. 
Mht vintertøjet har vi kun oplevet varme og tørre børn

Tak for input! Dejligt at høre nogen har gode erfaringer med det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2022

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Vi har Ver de terre i flyverdragt og de er FANTASTISKE - super varme og holder rigtig godt. Jeg elsker dem.. jeg vil dog sige, at du ikke behøver udgaverne med pelskraven når de er små, for jeg har taget dem af hvert år fordi det er lidt "for meget" på legepladsen... min datters flyverdragt (gummi flyverdragten) kan man knap se har været brugt på trods af hun har været ude hver dage i flyverdragt sæsonen sidste år i vuggestuen. I år har hun fået den almindelige model... derudover har hun også vinterjakke og fleecetrøje fra VDT, og de er fantastastisk... synes jeg. Bemærk dog hvis du bestiller flyverdragten er der 6 cm i voksetillæg, så de kan godt virke lidt store...

Anmeld Citér

17. oktober 2022

Anonym trådstarter

Mette Larsen skriver:

Vi har Ver de terre i flyverdragt og de er FANTASTISKE - super varme og holder rigtig godt. Jeg elsker dem.. jeg vil dog sige, at du ikke behøver udgaverne med pelskraven når de er små, for jeg har taget dem af hvert år fordi det er lidt "for meget" på legepladsen... min datters flyverdragt (gummi flyverdragten) kan man knap se har været brugt på trods af hun har været ude hver dage i flyverdragt sæsonen sidste år i vuggestuen. I år har hun fået den almindelige model... derudover har hun også vinterjakke og fleecetrøje fra VDT, og de er fantastastisk... synes jeg. Bemærk dog hvis du bestiller flyverdragten er der 6 cm i voksetillæg, så de kan godt virke lidt store...

Tak  

Godt at vide med de kan synes Store, og rart de kan vokse i dem.. med min søn havde vi den ene sæson 3 flyverdragter fordi han lige tog et ryk

Anmeld Citér

18. oktober 2022

Anonym

Vær opmærksom på at de bruger ægte pels på deres overtøj. Alene af den grund ville jeg ALDRIG vælge det mærke

Anmeld Citér

18. oktober 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vær opmærksom på at de bruger ægte pels på deres overtøj. Alene af den grund ville jeg ALDRIG vælge det mærke

Respekterer din holdning til det emne. 
men er ikke enig og baserer ikke mine valg ud fra det. Jeg har intet imod pels, så længe pelsen er købt fra anerkendte producenter der er mærket ifht dyrene bliver behandlet ordenligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.