Problemer efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. oktober 2022

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeg har født for 14 dage siden og havde en hård pressefase, hvor min livmoder efter fødslen hang helt nede i udgangen og måtte skubbes op på plads. Nu her efter 14 dage føler jeg stadig tyngdefornemmelse i underlivet og følelsen af, at mit underliv er på vej ud gennem skeden . Kan ikke huske, hvor længe det varede ved sidste gang. 

Er der andre end mig, der har haft det sådan, og hvor længe varede det ved?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2022

Måskemor

Jeg oplevede det samme med livmoderen. Det bliver heldigvis meget bedre med tiden. Husk Knibeøvelser - jeg har ikke været god til det, men mærker ikke tyngde længere her knap 8 uger efter fødsel (og det stoppede nok ca. 6 uger efter).

Anmeld Citér

15. oktober 2022

Anonym

Jeg havde store problemer med tyngde i mere end 1 år trods jeg hurtigt (5 uger) efter fødslen startede til en gynækologisk fysioterapeut. Jeg har kæmpet enormt meget med det og det er langsomt blevet bedre. Efter 3 år mærker jeg virkelig sjældent noget til det. Nu er jeg gravid igen, så frygter lidt hvad det ender med, men både alm læge og obstretiker vil gerne henvise mig til operation, når jeg er færdig med at få børn.

Husk at respektere den grænse din krop sætter, det var jeg ikke god nok til i den første tid efter fødslen, da jeg tænkte at det jo nok var meget normalt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.