Hjælp det gør ondt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.666 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. oktober 2022

Anonym trådstarter

Hej 

Mig og min partner har for første gang prøvet at dyrke sex efter jeg har født vores 3 måneder og gammel datter.

Det gik så ikke lige efter planen, jeg var MEGA tændt, vi puttede glidecrem og vi har et MEGA frækt forspil. Men da han skulle putte den i brændte det og gjort syg meget ondt, følelse var være end da jeg var jomfru..

det føltes forkert som om han var gået i det forkerte huld, samtidig det stramte syg meget og jeg var helt rolig hele tiden..

I dag prøvede jeg med en mindre dildo og jeg fik den samme fornemmelse stram, brændende og jeg kunne på ingen måde få den op…

det skal siges at jeg er blevet om syet 2 uger efter fødselen og at jeg flere gang har nævnt læge og gynækolog at jeg følere der er noget helt galt og det følelse for stramt…

hvergang har jeg fået af vide at det ser perfekt ud og at der kan gå et helt år før min krop er klar igen…

så hvad faan gør jeg ? Jeg kan ikke vente 1 år med SeX

god råd søges!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2022

B&J

Har du snakket med lægen og jordborden der stod for din fødsel måske kan de fortælle dig hvordan og hvorledes.

Og det er ike svamp eller skedekatar eller blærebetændelse ?  

fordi hvis det er din krop trænger til hvile og er spændt op og det er det efter syning og fødsel jamen så er det jo desværre kun ventetid. 

Anmeld Citér

15. december 2022

Anonym

Insister på at blive undersøgt igen. I værste fald må de genoperere dig. 

Anmeld Citér

15. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hej 

Mig og min partner har for første gang prøvet at dyrke sex efter jeg har født vores 3 måneder og gammel datter.

Det gik så ikke lige efter planen, jeg var MEGA tændt, vi puttede glidecrem og vi har et MEGA frækt forspil. Men da han skulle putte den i brændte det og gjort syg meget ondt, følelse var være end da jeg var jomfru..

det føltes forkert som om han var gået i det forkerte huld, samtidig det stramte syg meget og jeg var helt rolig hele tiden..

I dag prøvede jeg med en mindre dildo og jeg fik den samme fornemmelse stram, brændende og jeg kunne på ingen måde få den op…

det skal siges at jeg er blevet om syet 2 uger efter fødselen og at jeg flere gang har nævnt læge og gynækolog at jeg følere der er noget helt galt og det følelse for stramt…

hvergang har jeg fået af vide at det ser perfekt ud og at der kan gå et helt år før min krop er klar igen…

så hvad faan gør jeg ? Jeg kan ikke vente 1 år med SeX

god råd søges!

Jeg prøvede det samme det gjorde så møj ondt. Der gik 7 måneder før vi kunne have begynde at have normal sex og idag er der intet at mærke.

Anmeld Citér

16. december 2022

Cerenia

Måske gå til lægen og få det undersøgt. Kan være både svamp og andre ting. Men også psykisk og der skal du henvises jeg ville gå til læge og få tid hos en gynækolog. 

Anmeld Citér

18. december 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Ammer du? Min veninde oplevede det samme, men da hun stoppede med at amme, forsvandt smerterne. Det var hormonelt betinget 

Anmeld Citér

18. december 2022

Anonym

Der er jo noget der ikke er som det skal være.. 

Muskelspændinger kan give vanvittige smerter. Jeg har haft en periode hvor sex ikke var muligt pga smerter. Min læge sagde også bare giv det tid.. det tog så 1,5 år!!! Hvis jeg havde vidst bedre dengang havde jeg opsøgt en gynækolog eller gyn-obs fysioterapeut. Efter seneste fødsel for 3 mdr siden gør det dog heldigvis ikke ondt som sidste gang. Men det gjorde det imens jeg var gravid. Min nye læge (er skiftet i mellemtiden) kunne med to tryk inde i min skede fortælle mig at mine smerter kom af muskelspændinger og hun var chokeret på mine vegne over den gamle læges udmelding dengang. Hun sagde at for mange og forkerte knibeøvelser kan give sådanne spændinger. Og for mit vedkommende har jeg ikke været syet dengang det gjorde ondt og heller ikke denne gang, det var simpelthen spændinger.

Det føltes lidt som når min man kom ind i mig så de førstebpar milimeter var ok men så kom der en vildt skarp brændende smerte i en form for halvcirkel op mod min symfyse. Og den smerte kunne min læge fremkalde ved at trykke på tonpunkter. Og så sagde hun der er myoser pga spændinger

Så først og fremmest skal man være sikker på at man kniber rigtigt. Dernæst skal man ikke overgøre det og så skal man huske afspænding også. F.eks kan man lave ganske blid massage med lidt olie i området. Eller man kan ligge på ryggen og bøje benene og samle fødderne pg lægge knæene ud til siden. Det afspænder bækkenbunden (det hedder sommerfuglestilling i yoga)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.