Forsinket menstruation men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.651 visninger
15 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2022

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg stoppede på p-piller for 4 måneder siden med henblik på at blive gravid. Min cyklus har været rimelig regelmæssig på 28-30 dage efterfølgende - men det er jo selvfølgelig stadig kort tid siden jeg stoppede på pillerne, så måske den ikke helt har fundet på plads endnu. Den var altid helt regelmæssig forud for p-piller, som dog er 8 år siden…

Jeg er nu på dag 34 i denne cyklus og der er stadig ikke skyggen af menstruation. Jeg er super svimmel, er pludselig begyndt at blive køresyg og synes BH’en sidder mere tæt end normalt - jeg er dog klar over, man virkelig kan psyke sig selv til de symptomer, når det er noget man ønsker så meget  

Jeg har taget 3 test, som alle har været negative. Hvis de blev drejet i det korrekte lys kunne man måske ane noget - men uden farve - og kan intet se på den, jeg tog i morges - så tror desværre ikke på det… på dette tidspunkt i cyklussen burde den jo nok være forholdsvis tydelig…

Det lykkedes mig aldrig at få en positiv ægløsningstest denne måned - jeg ved derfor ikke hvornår jeg havde ægløsning, selvom jeg synes der var tegn til omkring den 23-24. september. Vi har været ude at rejse, så måske det også har påvirket min cyklus

Mit spørgsmål går egentlig bare på, hvornår i kunne teste positiv? Og hvordan jeres cyklus’ regelmæssighed var efter p-pillestop?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2022

Anonym

Hvis du ikke har kunne fange ægløsning så er det jo ikke sikkert at du er gået over tid endnu, det er jo æl der styrer mens. Og så længe mens ikke er dukket op så er der håb endnu

Jeg hat tidligst kunne teste 3+1 og ellers, 3+3 og 3+4. Jeg mistede de første to og tester altid fra 3+0

Jeg var på p-piller i 13 år og min mens har regelmæssig fra første cyklus kun med få udsving i løbet af den tid vi prøvede

Anmeld Citér

11. oktober 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Efter 10+ år stoppede jeg i slutningen af 2019 med p-piller. Først i løbet af 2021 efter jeg begyndte på vægttab og fik velreguleret stofskifte, begyndte mine cyklusser at blive mere regelmæssige. De var stadigvæk ikke 28 dage, men heller ikke altid 35+ dage som de var før. 

Jeg har kunne teste positiv 3+2, 4+1, 3+6. Mistede dem desværre. 
3+2/3+3 denne gang, og har nu ca. 2 uger til termin. 

Hvis ikke du har kunne få en positiv test, tænker jeg at din æl har rykket sig. Krydser for du snart står med en positiv g-test

Anmeld Citér

11. oktober 2022

Mrs.

Med min datter testede jeg negativ da jeg var gået 1 uge over tid.. først 2 uger over tid kunne jeg teste positiv. Viste sig min ægløsning havde rykket sig, så selvom jeg troede jeg var 6 uger henne var jeg kun 3+5 da jeg testede positiv  

så håbet er ikke ude før den røde dame viser sit ansigt

ppiller kan jeg ikke tale med på, da jeg ikke har taget p-piller i 11 år  så det kan jeg ikke huske mere

Anmeld Citér

11. oktober 2022

Anonym trådstarter

Tusinde tak for at dele jeres erfaringer! Jeg forsøger at tro på at håbet ikke er helt ude endnu  Ellers krydser jeg fingre for, at det lykkes i næste cyklus

Hvilke graviditetstestsmærker har i bedst erfaringer med?

Anmeld Citér

11. oktober 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har tidligst testet positiv 5 dage efter forventet mens, uanset hvilken test jeg har brugt.

Anmeld Citér

11. oktober 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Tusinde tak for at dele jeres erfaringer! Jeg forsøger at tro på at håbet ikke er helt ude endnu  Ellers krydser jeg fingre for, at det lykkes i næste cyklus

Hvilke graviditetstestsmærker har i bedst erfaringer med?

Babyplans tidlig og alm. test (strimmel), Clearblues stav og digitale (den med uge indikator og den nye de har lavet), og Valmeds stav (den “gamle” model. Kan forstå der er kommet en ny??). LIDLs var også ok

Anmeld Citér

11. oktober 2022

Mt_2020

Er selv gået 10 dage over og nu på cyklus dag 42. Tester meget svagt med skygge streg på to forskellige mærker graviditetstest, men tester også negativt. Så det er svært at tro der er noget, men meget frustrerende at ens menstruation ikke kommer. Ved dog ikke med prævention da jeg ikke er på noget eller har været i 10 år 

Anmeld Citér

11. oktober 2022

Anonym trådstarter

Mt_2020 skriver:

Er selv gået 10 dage over og nu på cyklus dag 42. Tester meget svagt med skygge streg på to forskellige mærker graviditetstest, men tester også negativt. Så det er svært at tro der er noget, men meget frustrerende at ens menstruation ikke kommer. Ved dog ikke med prævention da jeg ikke er på noget eller har været i 10 år 

Uha, det er også mange dage over tid! Krydser fingre for den er der for dig

Det er simpelthen så frustrerende at gå og vente på den måde. Hvis man ikke er gravid, vil man jo sådan set bare gerne videre til næste cyklus, så man kan forsøge igen

Anmeld Citér

11. oktober 2022

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Babyplans tidlig og alm. test (strimmel), Clearblues stav og digitale (den med uge indikator og den nye de har lavet), og Valmeds stav (den “gamle” model. Kan forstå der er kommet en ny??). LIDLs var også ok

Mange tak! Jeg har bestilt nogle fra babyplan hjem nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.