Hej! 
Jeg stoppede på p-piller for 4 måneder siden med henblik på at blive gravid. Min cyklus har været rimelig regelmæssig på 28-30 dage efterfølgende - men det er jo selvfølgelig stadig kort tid siden jeg stoppede på pillerne, så måske den ikke helt har fundet på plads endnu. Den var altid helt regelmæssig forud for p-piller, som dog er 8 år siden…
Jeg er nu på dag 34 i denne cyklus og der er stadig ikke skyggen af menstruation. Jeg er super svimmel, er pludselig begyndt at blive køresyg og synes BH’en sidder mere tæt end normalt - jeg er dog klar over, man virkelig kan psyke sig selv til de symptomer, når det er noget man ønsker så meget 
Jeg har taget 3 test, som alle har været negative. Hvis de blev drejet i det korrekte lys kunne man måske ane noget - men uden farve - og kan intet se på den, jeg tog i morges - så tror desværre ikke på det… på dette tidspunkt i cyklussen burde den jo nok være forholdsvis tydelig…
Det lykkedes mig aldrig at få en positiv ægløsningstest denne måned - jeg ved derfor ikke hvornår jeg havde ægløsning, selvom jeg synes der var tegn til omkring den 23-24. september. Vi har været ude at rejse, så måske det også har påvirket min cyklus 
Mit spørgsmål går egentlig bare på, hvornår i kunne teste positiv? Og hvordan jeres cyklus’ regelmæssighed var efter p-pillestop? 
Anmeld
Citér