Hej piger
Er der mon nogle, hvor det her scenarie er endt godt?
Min cyklus er lidt svingende, dog typisk 28 dage. Jeg har i hvert fald haft 4-5 dage inden forventet mens, fornemmelsen af at nu skulle den komme. Jeg mærker dog typisk ikke det store til det, andet end en smule murren tidligst dagen før eller på dagen. Denne gang har jeg også haft ømme bryster, meget murren og generelt været lidt utilpas.
I torsdags på cyklus dag 29 og stadig ingen blødning tester jeg - den er svagt positiv og en forsigtig glæde opstår. Allerede torsdag aften efter toiletbesøg braser den lille glæde dog.. Der er lyserødt blod på toiletpapiret, præcis som inden min mens kommer. Vi må “op på hesten igen”.
I anden anledning er jeg ved lægen fredag og nævner lige ovenstående, hun siger så - “tag lige en test, når du ikke bløder mere, så du er sikker på den bliver negativ igen.” Jeg smutter ud og køber tests og kan naturligvis ikke dy mig (
). Fredag er den endnu mere positiv?
Sidder der nogen herinde, som faktisk var gravide trods blødning - som jeg ellers virkelig havde tilskrevet mens.. Hvor længe vil man teste positiv, hvis man blot har fanget en bio?
Anmeld
Citér