Er der stadig håb? Andre der har oplevet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.558 visninger
12 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. oktober 2022

Anonym trådstarter

Hej piger. ��

Jeg skulle have haft mens igår eller i dag. Har i lidt over en uge haft kvalme on and off. Her til aften er det så slemt, at jeg kaster op og fortsat har kvalme.. hovedpine og lidt svimmel.

Jeg går ud for at tisse og der er lidt lyserødt i mine trusser, da jeg tørrer mig er der også lidt lyserødt.

Er det mens der er på vej, hvad tænker i? <3

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Hej piger. ��

Jeg skulle have haft mens igår eller i dag. Har i lidt over en uge haft kvalme on and off. Her til aften er det så slemt, at jeg kaster op og fortsat har kvalme.. hovedpine og lidt svimmel.

Jeg går ud for at tisse og der er lidt lyserødt i mine trusser, da jeg tørrer mig er der også lidt lyserødt.

Der er svært for nogen af os at svare på. Du må prøve at tage en test  

Jeg gik selv over en uge over tid før jeg kunne teste. Havde dog ingen symptomer 

Anmeld Citér

5. oktober 2022

Anonym

Ingen kan svare dig på det, tag en test

Anmeld Citér

6. oktober 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. ��

Det er ikke mulig at have symptomer så tidligt :-). Men derfor kan du jo godt være gravid. 

Anmeld Citér

6. oktober 2022

Anonym

Anonym skriver:

Det er ikke mulig at have symptomer så tidligt :-). Men derfor kan du jo godt være gravid. 

Ah det passer altså ikke. Man kan sagtens have symptomer i op til en uge før forventet menstruation.  Og ts er allerede gået over tid. Så det er bestemt muligt. 

Anmeld Citér

6. oktober 2022

Anonym

Ah det passer altså ikke. Man kan sagtens have symptomer i op til en uge før forventet menstruation.  Og ts er allerede gået over tid. Så det er bestemt muligt. 

Nå, jeg har fået noget andet at vide

Og ts er vel ikke gået over tid, hvis hun skulle have menstruation i dag?

Anmeld Citér

6. oktober 2022

Anonym

Anonym skriver:

Nå, jeg har fået noget andet at vide

Og ts er vel ikke gået over tid, hvis hun skulle have menstruation i dag?

Hun skrev opslaget igår hvor hun skrev hun skulle have den enten igår eller idag. Dvs i går eller i forgårs. Så hun er over tid nu  

jeg har selv haft symptomer da jeg var gravid sidste gang. De startede før menstruationsdag. Jeg troede bare det var en maveinfluenza der fik mig til at kaste op osv fordi jeg samtidig var på p-piller. Så regnede ikk med graviditet. Men det viste sig at være graviditetssymptomer da menstruationen udeblev 

Anmeld Citér

6. oktober 2022

fehår

Graviditetshormonet HCG er det, der gør en dårlig og giver symptomer. HCG er også det, graviditetstest måler. Graviditetstest er meget følsomme og kan måle et lavt niveau af HCG, så derfor burde symptomer inden positiv test ikke kunne lade sig gøre. 

Jeg har selv oplevet symptomer før positiv test to gange, men begge gange testede jeg også først omkring 4+3/5+0 og ville formodentligt have kunnet teste positiv tidligere. 

Anmeld Citér

6. oktober 2022

Anonym

fehår skriver:

Graviditetshormonet HCG er det, der gør en dårlig og giver symptomer. HCG er også det, graviditetstest måler. Graviditetstest er meget følsomme og kan måle et lavt niveau af HCG, så derfor burde symptomer inden positiv test ikke kunne lade sig gøre. 

Jeg har selv oplevet symptomer før positiv test to gange, men begge gange testede jeg også først omkring 4+3/5+0 og ville formodentligt have kunnet teste positiv tidligere. 

Det nu ikke korrekt.

Der dannes hcg allerede 5-7 dage efter befrugtning,og lige ledes stiger progesteron niveauet meget 7 dage efter befrugtning,og netop progesteron kan give voldsom kvalme og opkastninger.

Anmeld Citér

6. oktober 2022

fehår

Anonym skriver:

Det nu ikke korrekt.

Der dannes hcg allerede 5-7 dage efter befrugtning,og lige ledes stiger progesteron niveauet meget 7 dage efter befrugtning,og netop progesteron kan give voldsom kvalme og opkastninger.

Okay, ja, nu er jeg forvirret. 

Stiger progesteron også efter ægløsning, hvis ægget ikke er befrugtet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.