Succes historier vedr knibeøvelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. oktober 2022

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer som har født mange børn og som har haft enten nedsunket livmoder eller blærer og som har brugt kniveøvelser til at blive sig selv igen? 

jeg fødte for en måned siden og har nedsunken blærer  sidst jeg fødte sagde lægen at min blærer gik en smule igennem skedevæggen og jeg kunne også selv se det med et spejl  denne gang ser det endnu værre ud og nogen dage buler min blærer endda ud af skeden som en boble

jeg er bange for en operation, så er der nogen der har nogen succes historier?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2022

Meyer

Profilbillede for Meyer

Min svigermor fik som 65 årlige syet hendes blære på plads. Hun havde ingen komplikationer. Det hele gik efter pladen, og hun har efterfølgende ingen problem haft, hun er i dag 74. Tilgængelig slap hun af med alle de andre problem en nedsunken blære giver.

Anmeld Citér

4. oktober 2022

Pb18

Jeg fik nedsunken blære, dog ikke så slemt som dit lyder det til.

Jeg gik hos en gynækologisk fysioterapeut fra 3 uger efter fødslen for at sikre at jeg kneb rigtigt og få trænet korrekt. Efter 1 år ville hospitalet gerne se mig og jeg fik en vaginalring, som hjalp med at holde "tingene på plads". Og så er det langsomt blevet bedre i løbet af årene. Men planen er helt sikkert at få en operation, når jeg har fået de børn jeg vil have. For min blære er stadig lidt ustabil men jeg har efterhånden kun sjældent tyngdefornenmelse.

Men så kort tid efter fødslen så må du ikke være for opgivende, men det er desværre en lang og sej proces med knibeøvelserne og jeg vil virkelig anbefale dig at få hjælp. Bor du tæt på København, så er Birthe Bonde fantastisk 

Anmeld Citér

5. oktober 2022

Anonym trådstarter

Pb18 skriver:

Jeg fik nedsunken blære, dog ikke så slemt som dit lyder det til.

Jeg gik hos en gynækologisk fysioterapeut fra 3 uger efter fødslen for at sikre at jeg kneb rigtigt og få trænet korrekt. Efter 1 år ville hospitalet gerne se mig og jeg fik en vaginalring, som hjalp med at holde "tingene på plads". Og så er det langsomt blevet bedre i løbet af årene. Men planen er helt sikkert at få en operation, når jeg har fået de børn jeg vil have. For min blære er stadig lidt ustabil men jeg har efterhånden kun sjældent tyngdefornenmelse.

Men så kort tid efter fødslen så må du ikke være for opgivende, men det er desværre en lang og sej proces med knibeøvelserne og jeg vil virkelig anbefale dig at få hjælp. Bor du tæt på København, så er Birthe Bonde fantastisk 

Hvordan er din blære ustabil? jeg synes ikke at jeg har nogen gener udover det at den blokerer indgangen

Anmeld Citér

5. oktober 2022

B&J

Anonym skriver:

Er der nogen af jer som har født mange børn og som har haft enten nedsunket livmoder eller blærer og som har brugt kniveøvelser til at blive sig selv igen? 

jeg fødte for en måned siden og har nedsunken blærer  sidst jeg fødte sagde lægen at min blærer gik en smule igennem skedevæggen og jeg kunne også selv se det med et spejl  denne gang ser det endnu værre ud og nogen dage buler min blærer endda ud af skeden som en boble

jeg er bange for en operation, så er der nogen der har nogen succes historier?

Efter min anden fødsel denne gang fik jeg nedsunket livmor

det første stykke tid mærkede det som om jeg sad på en kugle. Efter 7mdr er mon krop tilbage til normalen ja jeg kan stadig se den men det er ikke generende mere.

sex ingen problemer

holde på vandet ingen problemer, ( før fødsel hvis jeg sidder ned kan jeg ikke knibe nok sammen kunne jeg heller ikke før) men lægen har sagt alt er fint og jeg kniber nok sammen 

mon det er knibe øvelser eller ej ved jeg ikke jeg går og laver dem lidt on and off 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.