Nervøsitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
9 svar
6 synes godt om
4. oktober 2022

Katrine97

Hej

jeg er for 10 dage siden (24/09/22) blevet insemineret og idag føler jeg virkelig min mens er på vej har bare en fornemmelse, men samme tid havde jeg en positiv graviditetstest imorges, så er nervøs og forvirret. 
(det er 3 iui forsøg)

hilsen

den forvirrede 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2022

Darling

Det er meget normalt at man føler mens er på vej når man er gravid, sådan havde jeg det også i noget tid stort tillykke med den positive test

Anmeld Citér

4. oktober 2022

Katrine97

Darling skriver:

Det er meget normalt at man føler mens er på vej når man er gravid, sådan havde jeg det også i noget tid stort tillykke med den positive test

Hej 

tak for svar det gav lidt ro i maven :-)

og det er ikke for tidligt testen er positiv altså i forhold til at den kan ændre sig inden jeg rigtig skulle tage en test på lørdag d.8/10-22 ��

Anmeld Citér

4. oktober 2022

Darling

Både og, en streg er en streg og den kan altid ændre sig men ligenu er du gravid for uanset hvad så er en streg en streg

Anmeld Citér

4. oktober 2022

Katrine97

Darling skriver:

Både og, en streg er en streg og den kan altid ændre sig men ligenu er du gravid for uanset hvad så er en streg en streg

Tusind tak for svar det gav meget ro

Anmeld Citér

4. oktober 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Da jeg ventede min søn, havde jeg fuldstændig samme symptomer, som skulle jeg have min mens. Murren og ømme bryster, men der kom ingen mens

Anmeld Citér

4. oktober 2022

Mg-90

Hvis du har taget ovitrelle, så skal du være OBS på at det kan være at spore i din urin i optil 12 dage efter den er taget. 

Hvis ikke du har haft en negativ test imellem, ville jeg ikke 100% stole på at det er en graviditet du har fanget.

Men når det så er sagt, så er det helt normalt at have mens lignende kramper når man er gravid i de første uger samt øget udflåd. 

Anmeld Citér

4. oktober 2022

Lotuus5

Profilbillede for Lotuus5

Som en anden skrev, så er mens-smerter normale hvis man er gravid

Og vær obs hvis du har fået Ovitrelle. Jeg testede positivt 9 dage efter sprøjten sidst jeg var i behandling

Anmeld Citér

4. oktober 2022

Katrine97

Mg-90 skriver:

Hvis du har taget ovitrelle, så skal du være OBS på at det kan være at spore i din urin i optil 12 dage efter den er taget. 

Hvis ikke du har haft en negativ test imellem, ville jeg ikke 100% stole på at det er en graviditet du har fanget.

Men når det så er sagt, så er det helt normalt at have mens lignende kramper når man er gravid i de første uger samt øget udflåd. 

Altså jeg tog ovitrelle d.22/09-22 så det er præcis 12 dage siden  

Anmeld Citér

5. oktober 2022

Katrine97

Mg-90 skriver:

Godmorgen

idag er det 13 dage efter ovitrelle og min test var imorges fortsat positiv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.