Efter brug af sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
4 svar
1 synes godt om
4. oktober 2022

B&J

Vores lille tøsepige efter brug af sut og savn er hun blevet letter tør lidt rød om munden

har i en fantastisk creme man kan bruge? 
storbror havde det nemlig ikke for han brugte ikke sut

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2022

FrkS

Profilbillede for FrkS

Når det er rundt om munden, så ville jeg tænke at det skal være noget, som der ikke sker noget ved, at hun spiser. 
Vi sværger til Kræs Glade Kinder. Den er i stift form og super nem at bruge. Når mine unger har haft røde vinterkinder eller anden belastet hud, har jeg smurt det på om aftenen og dagen efter er det væk. 
Det gode ved den er, at den lægger sig lidt som en læbepomade, så den laver ligesom en “beskyttende” hinde, så syren fra savlet ikke trænger ind i huden og giver rødme. 
Min datter fik altid rød hud om munden, når hun spiste noget med tomat, så vi smurte kræs på inden aftensmaden, hvis vi skulle have tomat og så var huden fin. 

Anmeld Citér

4. oktober 2022

B&J

FrkS skriver:

Når det er rundt om munden, så ville jeg tænke at det skal være noget, som der ikke sker noget ved, at hun spiser. 
Vi sværger til Kræs Glade Kinder. Den er i stift form og super nem at bruge. Når mine unger har haft røde vinterkinder eller anden belastet hud, har jeg smurt det på om aftenen og dagen efter er det væk. 
Det gode ved den er, at den lægger sig lidt som en læbepomade, så den laver ligesom en “beskyttende” hinde, så syren fra savlet ikke trænger ind i huden og giver rødme. 
Min datter fik altid rød hud om munden, når hun spiste noget med tomat, så vi smurte kræs på inden aftensmaden, hvis vi skulle have tomat og så var huden fin. 

Fantastisk og hvor lyder det bare nemt den må jeg få kigget på

Anmeld Citér

4. oktober 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg bruger decubal lips and dry spots både som læbepomade og til let overbelastet hud. Det virker enormt godt, og er virkelig drøjt i brug.

Anmeld Citér

4. oktober 2022

B&J

MamaGulloev skriver:

Jeg bruger decubal lips and dry spots både som læbepomade og til let overbelastet hud. Det virker enormt godt, og er virkelig drøjt i brug.

Det har manden lige sagt om man mon ikke kunne bruge det mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.