Følelsen af at baby er langt nede i underlivet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. oktober 2022

Anonym trådstarter

Håber I kan hjælpe
Jeg er gravid i uge 27+3 og jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive det, men det føles som om at det "dunker" i mit underliv, men helt nede ved min numse? Det kommer i rytmiske, regelmælssige "stød" og gør ikke ondt. Jeg tænker på om det er fordi baby sparker helt nede ved lænden/bækkenet, men synes det føles lidt voldsomt at han skulle være så langt "nede". Jeg må indrømme at jeg er meget nervøs i disse dage, da jeg har døjet virkelig meget med plukveer og holdt mig i ro de sidste 5 dage af samme årsag, men skal heldigvis til jordemoder på tirsdag. Er så bange for at gå i for tidlig fødsel. Håber jordemoderen vil tjekke om min livmoderhals er som den skal være

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2022

Anonym

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til mit fødested og bede om tjek og ikke vente til tirsdag. 

Hilsen én der er sengeliggende pga. Truende for tidlig fødsel. (Dette siger jeg ikke for at skræmme dig og jeg følte det ikke som du beskriver, på mig lyder det som spark fra baby, men better safe than sorry)

Anmeld Citér

3. oktober 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til mit fødested og bede om tjek og ikke vente til tirsdag. 

Hilsen én der er sengeliggende pga. Truende for tidlig fødsel. (Dette siger jeg ikke for at skræmme dig og jeg følte det ikke som du beskriver, på mig lyder det som spark fra baby, men better safe than sorry)

Puha, det lyder hårdt! Må jeg spørge hvordan de fandt ud af at du var i fare for at føde for tidligt? Og hvor langt henne er du? 

Det er gået over igen, så jeg trækker den til imorgen. 

Anmeld Citér

3. oktober 2022

Anonym

Anonym skriver:

Puha, det lyder hårdt! Må jeg spørge hvordan de fandt ud af at du var i fare for at føde for tidligt? Og hvor langt henne er du? 

Det er gået over igen, så jeg trækker den til imorgen. 

Jeg begyndte at bløde ret meget, da jeg var 22+5 og havde haft lidt tyngdefornemmelse (det er dog først bagefter jeg kom til at tænke på det, for det var ikke  noget jeg bed synderligt mærke i, altså tyngdefornemmelsen). Så jeg blev scannet, hvor de fandt en forkortet livmoderhals. Blev så at sige snørret sammen dernede og fik en masse medicin og var indlagt i 5 uger til jeg var 27+6, hvor jeg fik lov at komme hjem og aflaste. Jeg er nu 31+4. (At være indlagt de sidste 3-4uger handlede dog mere om at være tæt på neonantalafdelingen, hvis jeg skulle gå i fødsel)

Anmeld Citér

3. oktober 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg begyndte at bløde ret meget, da jeg var 22+5 og havde haft lidt tyngdefornemmelse (det er dog først bagefter jeg kom til at tænke på det, for det var ikke  noget jeg bed synderligt mærke i, altså tyngdefornemmelsen). Så jeg blev scannet, hvor de fandt en forkortet livmoderhals. Blev så at sige snørret sammen dernede og fik en masse medicin og var indlagt i 5 uger til jeg var 27+6, hvor jeg fik lov at komme hjem og aflaste. Jeg er nu 31+4. (At være indlagt de sidste 3-4uger handlede dog mere om at være tæt på neonantalafdelingen, hvis jeg skulle gå i fødsel)

Ja okay, dejligt at du er kommet hjem igen så! Var din baby aktiv som normalt i al tiden? 

Anmeld Citér

3. oktober 2022

Anonym

Anonym skriver:

Ja okay, dejligt at du er kommet hjem igen så! Var din baby aktiv som normalt i al tiden? 

Jep

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.