Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er den

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

733 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. oktober

Anonym trådstarter

Hvad siger i til denne test? 
(Tid er overholdt og alle foreskrifter i brugsforvirringen) billedet er taget med det samme da jeg har to børn og morgnen er hektisk så jeg vidste jeg ville glemme tiden

tester igen om en uges tid.. men synes jeg kan Ane en streg. Kiggede på den sidst på eftermiddagen igen (taget om morgnen) og der kunne jeg meget svagt Ane en streg men mere negativ end positivt.. 

hvad tænker i

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober

Loubaby

Profilbillede for Loubaby

Jeg kan sagtens se stregen. Men faren ved at teste nu er jo at du risikerer at fange en bio. Står selv i fuldstændigt samme scenarie, min så ud som din morges, og jeg er - hvis jeg er gravid - kun 3+4, så alt kan stadig nå at ske

Anmeld Citér

1. oktober

Anonym

Jeg kan godt se noget, men det kan godt ligne den streg der kommer inden farven er løbet helt igennem.

Anmeld Citér

1. oktober

Anonym trådstarter

Loubaby skriver:

Jeg kan sagtens se stregen. Men faren ved at teste nu er jo at du risikerer at fange en bio. Står selv i fuldstændigt samme scenarie, min så ud som din morges, og jeg er - hvis jeg er gravid - kun 3+4, så alt kan stadig nå at ske

Min cyklus er meget uregelmæssig. Så kan være fra 3+2 til 4+2. Hælder dog til den tidlige side her synes jeg, så derfor vil jeg også vente en uge. 
vi havde samleje d 17, og havde en lille blødning d25/9 som var frisk - troede faktisk det var en mens men den stoppede igen

Anmeld Citér

1. oktober

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan godt se noget, men det kan godt ligne den streg der kommer inden farven er løbet helt igennem.

Det har jeg aldrig set før  men ja kan jo være. 
må stå op før ungerne næste gang så jeg har tid til at stirre på den

Anmeld Citér

1. oktober

__anonym

Profilbillede for __anonym

Kan godt ane en ekstra streg. Krydser for at den udvikler sig

Anmeld Citér

1. oktober

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Kan godt ane en ekstra streg. Krydser for at den udvikler sig

Tak

Anmeld Citér

9. oktober

Anonym trådstarter

Tog en valmed og den var negativ og har en let blødning nu (hvor jeg burde have mens) så tænker det har været en gennemløbsstreg som en nævnte vi prøver igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.