Gave til bonus datter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.342 visninger
13 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2022

Anonym trådstarter

Min skønne bonus datter fylder 16 år lige om lidt. Og hun har ikke ville fortælle hvad hun ønsker fordi hun ikk bryder sig om at få gaver. Idag siger hun så til mig at hun ønsker sig en sten. Og siger så det bare skal være en jeg finder. 

det nægter jeg selvfølgelig og kommer så i tanke om at der er de der speciel sten som passer til hvornår man er født eller sådan noget. Nogen der har forstand på hvad de hedder så jeg kan google det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2022

Anonym

Der er krystaller, som passer til stjernetegnet evt? Hvad er hendes stjernetegn? Så kan du gå ind og se de mange forskellige slags sten, som der er at vælge imellem, og så købe en af dem, som er flotte/du tror, hun kan i. Når du har fundet stenen, så bare find en god forhandler på nettet, og søg efter den specifikke sten - evt. i omvendt rækkefølge

PS, mega skønt at høre, du vil give din bonusdatter en gave/sten i gave, hilsen en, som ikke havde en særlig venlig stedmor selv som barn, og ej heller har oplevet at mine egne børn har fået det. Der er håb for menneskeligheden endnu Jeg håber, hun bliver glad!

Anmeld Citér

30. september 2022

Anonym trådstarter

Der er krystaller, som passer til stjernetegnet evt? Hvad er hendes stjernetegn? Så kan du gå ind og se de mange forskellige slags sten, som der er at vælge imellem, og så købe en af dem, som er flotte/du tror, hun kan i. Når du har fundet stenen, så bare find en god forhandler på nettet, og søg efter den specifikke sten - evt. i omvendt rækkefølge

PS, mega skønt at høre, du vil give din bonusdatter en gave/sten i gave, hilsen en, som ikke havde en særlig venlig stedmor selv som barn, og ej heller har oplevet at mine egne børn har fået det. Der er håb for menneskeligheden endnu Jeg håber, hun bliver glad!

Tusind tak hun er scorpion. 

Jeg vil prøve og google mig frem og se hvad der er. Jeg vidste bare ikk hvad de hed for kunne se der også var noget der hed fødselssten eller sådan noget

og mange tak  jeg elsker hende ligeså højt som var hun min egen. Så selvfølgelig skal hun have en gave af mig.  

Anmeld Citér

30. september 2022

Anonym

Anonym skriver:

Tusind tak hun er scorpion. 

Jeg vil prøve og google mig frem og se hvad der er. Jeg vidste bare ikk hvad de hed for kunne se der også var noget der hed fødselssten eller sådan noget

og mange tak  jeg elsker hende ligeså højt som var hun min egen. Så selvfølgelig skal hun have en gave af mig.  

Præcis sådan er min mand også med mine børn, ingen forskel og kærligheden er lige så stor til dem, som vores fælles barn. Hvor er det dejligt at høre!

Og velbekomme

Anmeld Citér

30. september 2022

Mrs.

30. september 2022

Anonym

Sten er fantastiske og du er fantastisk!

Min mand er nøjagtig sådan over for mine to store børn, selvom vi også har et fælles barn! 

Jeg elsker at give sten/krystaller i gave, men selvfølgelig kun til nogle jeg ved vil sætte pris på dem. 
Man kan også finde krystaller som har forskellige betydninger, som kan passe på fx din bonusdatter. Jeg gav en rosakvarts til en god veninde og skrev et virkelig fint kort, hvori det beskrev stenens betydning og relation til hende.

Held og Lykke med at med at finde den rigtige sten

Anmeld Citér

30. september 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Smuk tanke med en fødselssten. 

Pandora har altså også nogle rigtig fine nogle ud fra den måned, man er født 

Anmeld Citér

30. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sten er fantastiske og du er fantastisk!

Min mand er nøjagtig sådan over for mine to store børn, selvom vi også har et fælles barn! 

Jeg elsker at give sten/krystaller i gave, men selvfølgelig kun til nogle jeg ved vil sætte pris på dem. 
Man kan også finde krystaller som har forskellige betydninger, som kan passe på fx din bonusdatter. Jeg gav en rosakvarts til en god veninde og skrev et virkelig fint kort, hvori det beskrev stenens betydning og relation til hende.

Held og Lykke med at med at finde den rigtige sten

Tak

ved ikk om hun vil sætte pris på krystaller eller den slags sten. Men det er ihverfald det hun får den sten hun sagde jeg bare selv skulle finde er bare en almindelig sten fra gaden og det gider jeg ikk five hende. Derfor tænkte jeg de der fødselssten. Var bare ikk sikker på hvad de hed  

så hun får sådan en og denne plakat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. september 2022

Chrisser88

Der findes et hav af krystaller, som har både forskellig betydning og forskellige egenskaber.

jeg kan virkelig anbefale webshoppen

de har et kæmpe udvalg og en fantastisk service ☺️

kh fra en krystal’nørd ☺️��

Anmeld Citér

22. maj 2023

Farmand4321

Jeg er SÅ enig i det de fleste skriver her i tråden. Mine børn Elsker os bare krystaller.
Selv går jeg mere op i estetiske og smukke ved stenene, frem for hvad de kan gøre for en.
Men igen, efter selv at ha købt nogle armbånd på
LINK SLETTET AF MODERATOR 
må jeg indrømme at de altså kan et eller andet, om det er stenene, magi, eller hvad det er det ved jeg ikke, og det betyder heller ikke så meget for mig, det der betyder noget er det smukke ved stenene, og så hvem man har fået det af (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.