Anonym skriver:
Måske fordi at fire gange er en hel del i min verden på et barn. Jeg ville da heller ikke selv have lyst til det. Jeg undrer mig bare over, at man ikke spørger damen i smykkebutikken eller ens egen læge. Der er ingen, der vil råde til at man bare tager øreringene ud og lader det vokse sammen. Det almindelige råd er chlorhexidin som alle også skriver til ts.
Jo jeg synes også selv fire gange er mange og er ikke fortaler for at børn SKAL have øreringe.
Jeg er oven i købet så sart og pivet over for mine børn, at gør de ondt så de ude med det samme.
Vi har tidligere prøvet med alle mulige råd fra både piercer og læge, men alligevel endt med de taget ud. FORDI jeg passer på min datter.
Hun fik huller første gang da hun var syv og selv havde ønsket sig det i fødselsdagsgave. De røg hurtigt ud fordi hun blev ked af de gjorde ondt (selvom hun var forberedt). Anden gang da hun var otte i sommerferien fordi de selv måtte vælge en sommerferie gave fra os forældre.
Herefter sagde jeg nej længe, men da hun fyldte ti og ønskede det igen i fødselsdagsgave gav jeg efter (fordi hun ikke længere legede vilde lege i sandkasser og derfor tænkte jeg de nok holdt denne gang, men nej).
Nu hun næsten tolv og ja, jeg lod hende få igen da hendes moster tilbød at gå med hende op og få den lavet.
Værsgo her er forklaringen på de mange gange, så må du selv afgøre om du synes det rimeligt eller ej, men jeg har ALDRIG været den der har fået hende til det. Vores anden datter på otte har aldrig fået og har aldrig ønsket det, og her er mine børn så forskellige.
Anmeld
Citér