Klistermærker m. navn på tøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2022

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Lige nu bruger jeg Label King navnelapper, men jeg har også brugt Identiketter. Jeg synes generelt, de holder rigtig fint; dem jeg sætter på vaskeanvisningerne falder aldrig af, men dem jeg sætter i skoene holder knap så godt.

Jeg ville tage fat i firmaet, for der kan jo være tale om en produktionsfejl

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2022

Baby.mamma

Ja, det er faktisk navnelapper, de originale, de "rigtig gode". Og jeg har til mine andre børn haft brugt dem, uden de røj af. Men jeg fik nu set på deres hjemmeside, at de har tilfredshedsgaranti, så jeg har smidt dem en mail, så må jeg lige høre, hvad der går galt

Anmeld Citér

28. september 2022

123nn

Profilbillede for 123nn

Jeg har brugt byhappyme de er aldrig faldet af, navnet i skoene kan dog godt blive slidt. Har denne gang prøvet identiketter og endnu er ingen røget af men har kun lige fået dem i brug ��

Anmeld Citér

28. september 2022

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har tidligere brugt byhappyme og lige nu Labelking...de holder helt fint. Eneste problem er hvis de sættes på sålen inden i skoene, så slides de hurtigt af. Men jeg sætter dem bagpå nu, og selvom min dreng går i vådt græs osv så bliver de siddende. 

Anmeld Citér

28. september 2022

Baby.mamma

Tak for svar allesammen! De har allerede svaret tilbage, at der er et nyt parti på vej til mig. Hvis det så heller ikke virker, sååå tror jeg, at jeg forsøger mig med et af de mærker, I foreslår!

Anmeld Citér

30. september 2022

Girafmor

Jeg har brugt namly, de kørte et eller andet tilbud, og så prøvede vi dem.

De sidder indtil videre fast i min datters tøj, som både bliver vasket og tørretumblet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.