Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heeej
Jeg tog denne test hertil morgen 3+4, men jeg synes godt nok streg er meget utydelig
Så jeg tænker det ender i en bio, hvis altså testen er god nok?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Heeej Jeg tog denne test hertil morgen 3+4, men jeg synes godt nok streg er meget utydelig Så jeg tænker det ender i en bio, hvis altså testen er god nok?
Den ser da fin ud, ligner min fra dengang jeg var omkring 3+3 Tillykke
En streg er en streg, og du er gravid. den SKAL ikke være bragende positiv, du er jo hverken lidt eller meget gravid, min test var meget svagere end din da jeg var 3+4 og jeg har næsten lige født
Jeg synes at den er MEGET positiv ifht du kun er 3+4! Stort tillykke(:
Den er rigtig flot positiv, ligner min 4+0 (der står 3+5 på billedet men blev sat to dage frem ved NF), og jeg er 26+6 nu
Tillykke, du er gravid
Enig med de øvrige - den er fin positiv
Min så sådan ud, da jeg var 4+0 (blev endda sat 3 dage frem til nf). Jeg går ind i uge 16 imorgen.
Tillykke
Jeg tænker også den er fint positiv når du ikke er længere henne. Min fra 4+0 var ikke tydeligere end din. Tillykke
Tidra22 skriver: Jeg synes at den er MEGET positiv ifht du kun er 3+4! Stort tillykke(:
Enig! Min test fra imorges 3+4 er slet ikke i nærheden af at være lige så positiv som den på billedet!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128