Opstart på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.097 visninger
8 svar
10 synes godt om
26. september 2022

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er i dag 40+6 og førstegangsfødende.

Imorges vågnede jeg op med migræne og skulle også kaste op - hvilket er unormalt. Jeg tog et bad efter et par timer, hvor jeg havde haft det mærkeligt i min krop. Da jeg fik slappet af igen, begyndte en murren i mit underliv og “smerten”/følelsen kom i forskellig kraft. Jeg tog mig en lur for at få ro, og min krop slappede mere af og der var ikke mere et par timer. 
Nu sidder jeg igen i sofaen og slapper af, og samme murren kommer igen samt plukkeveer. 

Kunne det her, ud fra jeres egne erfaringer, være opstarten på noget?

Søger blot lidt svar og ro, da det hele jo er uvant når man ikke her prøvet det før. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Det kan det sagtens. Det kan dog gå i sig selv eller vare lang tid. Sørg for at få det så rart som overhovedet muligt, alt den selvforkælelse du kan komme i tanke om! 

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Det kan det sagtens. Det kan dog gå i sig selv eller vare lang tid. Sørg for at få det så rart som overhovedet muligt, alt den selvforkælelse du kan komme i tanke om! 

Dét prøver jeg allerede! Manden er blevet bedt om at give fodmassage senere

Anmeld Citér

26. september 2022

L1232

Profilbillede for L1232

Det kan det godt hehehusk og nyd det og forkæl dig selv!

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Sagtens! Jeg havde mens murren i underlivet inden mit vand gik.  Held og lykke! Og god fødsel

Anmeld Citér

1. oktober 2022

Tidra22

Hvordan endte det hele s������

Anmeld Citér

1. oktober 2022

Anonym trådstarter

Tidra22 skriver:

Hvordan endte det hele s������

Det endte med at vandet gik morgenen efter, og jeg endte i en hardcore veestrøm i 17 stive timer hvorefter vores lille dreng kom til verdenen ved akut kejsersnit ��

Anmeld Citér

1. oktober 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Det endte med at vandet gik morgenen efter, og jeg endte i en hardcore veestrøm i 17 stive timer hvorefter vores lille dreng kom til verdenen ved akut kejsersnit ��

Stort tillykke med jeres lille søn. Vh Stine 

Anmeld Citér

2. oktober 2022

Musemåtte

Anonym skriver:

Tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.