Alder på baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2022

Anonym

Begge vores var 4,5 måneder og det var rigtig fint. Så havde de en form for rytme i dagen og kunne sove en lang lur efter selve dåben så de ikke blev helt overvældede af for mange mennesker og så til sidst være lidt med så familien fik set dem. Ved ikke om vi bare var heldige men det gik så godt begge gange

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym

Vores 3 har været 3 måneder da de blev døbt. Det har været perfekt for os.

Og så ville vi jo gerne at de kunne bruge samme dåbskjole, så det lagde også lidt stilen for hvornår de skulle døbes

Anmeld Citér

26. september 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Vores datter var 4 måneder gammel, da hun blev døbt. Jeg er glad for, at vi ikke holdt det tidligere, både da hun efter de 3 måneder kom ind i en mere stabil dagsrytme og da hun der var mere opmærksom og 'tog del' i festlighederne. 

Anmeld Citér

26. september 2022

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Alle mine er døbt da du var omkring 2 måneder. Udelukkende så tidligt fordi de var nogle kæmpe babyer og dåbskjoler der har været i familien i over 100 år var ret lille

Anmeld Citér

26. september 2022

Tinstin

Jeg har kun holdt navngivningsfester og det gjorde jeg ved 5 og 6 måneder. Ville gerne have holdt det tidligere, men var så overvældet og udmattet, at det blev lidt senere!

Men det gik fint og det sjove var jo at især ved ham på 6 måneder, kunne han rigtigt være med og se gaverne osv.

Anmeld Citér

26. september 2022

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Ældste søn var 2 dage. (Nøddåb på sygehuset) fremvist i kirke Ca 2,1/2 md.

Mellemste søn var Ca 3 mdr.

Yngste var 3 1/2 uge. (Vi ønskede samme præst, og da han skulle rejse i 6 mdr blev det meget tideligt)

Anmeld Citér

26. september 2022

Nordsjælland1981

Profilbillede for Nordsjælland1981

1 år på datoen

Hun er præmatur og oveni kom corona. Hun skulle have været døbt 14/3-20…Mette lukkede Danmark ned d. 11/3-20

Hun var en bette én, så dåbskjolen passede hun uden problemer til dåben

Anmeld Citér

26. september 2022

HilliHallo

Profilbillede for HilliHallo

Første barn var 3mdr, andet barn var 4mdr og den sidste endte med at være 6mdr grundet sygdom (ellers havde hun været 3mdr). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.