Som de andre siger, ligger løsningen hos ham selv.. men! Dermed ikke sagt at du ikke kan hjælpe ham.
du skal bare ikke ud i at forsvare og bevise din gøren og laden! Men det er ok hvis han har brug for at sætte ord på en situation, så du ved hvordan han har det og kan være støttende og give et ekstra kys eller sød sms eller hvad der nu kunne give ham en følelse af at “hun er fandme min - og kun min”.
jeg ser en mand pt, som har jaloux tendenser - jeg ved ikke hvor det kommer fra. Men med et job hvor jeg er ene høne blandt lutter mænd, så er det altså en udfordring. Jeg tror det handler om selvværd hos ham. Han kan sige ting som “du er jo omringet af fristelser”. Det kan jeg jo ikke gøre så meget ved. Andet end at sige, at jeg er professionel på mit job og aldrig ville røre en kollega eller samarbejdpartner med en ildtang.
resten er op til ham at stole på. Men jeg sender ham da nogen søde beskeder i løbet af min arbejdsdag, fordi jeg ved det betyder noget for ham at han ved jeg har ham i tankerne. Og jeg har lyst til det! Vigtigst af alt
Anmeld
Citér