Mindre blødning cirka 2 uger før mens - gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. september 2022

Anonym trådstarter

Hej, jeg skriver da min kone har haft en pletblødning (tror vi - det kan jo være en implantationsblødning eller noget 3.) cirka 2 uger før forventet mens.

Vi forsøger at få et barn mere og har læst os frem til, at det muligvis kan være tegn på graviditet.

Vil blot høre - hvor mange har oplevet dette, hvor det rent faktisk var en graviditet? Og hvor mange synes, det er helt normalt?

Det skal siges, at min kone aldrig har haft en normal cyklus (grundet PCOS) før efter vi fik barn, hvor hun nu har en normal cyklus. Blot, hvis nogle af jer undrede sig over, hvorfor hun ikke har den erfaring selv.

Vi har jo netop læst, at det kan være en implantationsblødning - og det håber vi lidt - for som vi har forstået det, så kan det være tegn på graviditet.

Håber, nogle vil dele deres erfaring(er).

pft.

ps: Ja, man kan jo vente til forventet mens og så tage en test, men jeg spørger netop, da vi begge er ret håbefulde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2022

Anonym

Hvis det er 2 uger før mens, så tror jeg mere at det er en blødning i forbindelse med ægløsning.

Anmeld Citér

25. september 2022

Anonym trådstarter

Det skal siges, at vi har taget ægløsningstests dagligt og de desværre alle var negative.

Så vi tænker, at enten er testene dårlige eller også kommer der en ret sen ÆL (af hvad vi kan læse os frem til).

Men ja, ÆL kan selvfølgelig sagtens være en mulighed. Men igen ikke noget, vi har oplevet før og derfor vi spørger efter erfaringer.

Anmeld Citér

25. september 2022

Anonym

Æl styrer jo mens, det var mere fordi du skrev 2 uger før mens. Man er nemlig 2+0 ved ægløsning.

En implantationsblødning blødning er det i hvert fald ikke hvis der er 2 uger til mens den sket en uge eller dage før mens

Det kan være mange ting jo. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.