Slimproppen er gået nu det grønt, bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. september 2022

Anonym trådstarter

Kære I. 

Fik hindeløsning i tirsdags. 

Onsdag kom der slim ud med blod i som er normalt. Torsdag kom der en laaaang slimprop ud normal farve hvid/gullig.

Fredag kommer der nærmest håndfulde ud tre gange i løbet af dagen også normal farve.

Her lørdag aften er det blevet grønligt er det noget man bør ringe til fødeafdelingen om?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2022

Aimah

Profilbillede for Aimah

Hej! 

Jeg ville klart ringe til fødegangen og høre hvordan du skal forholde dig! 

Mærker du baby normalt eller er baby blevet mere stille? Da jeg skulle føde min datter,  havde hun nemlig været meget stille og da vandet og slimproppen gik, var det grønligt. Det viste sig, at fostervandet var en smule grønt. Hun havde det perfekt da hun kom ud 4 timer efter (almindelig fødsel) og jordemoderen sagde bare: "så ved vi da at der er hul igennem hende"

Du må have en skøn fødsel og nyde din baby når den lille kommer  

Anmeld Citér

24. september 2022

Anonym trådstarter

Aimah skriver:

Hej! 

Jeg ville klart ringe til fødegangen og høre hvordan du skal forholde dig! 

Mærker du baby normalt eller er baby blevet mere stille? Da jeg skulle føde min datter,  havde hun nemlig været meget stille og da vandet og slimproppen gik, var det grønligt. Det viste sig, at fostervandet var en smule grønt. Hun havde det perfekt da hun kom ud 4 timer efter (almindelig fødsel) og jordemoderen sagde bare: "så ved vi da at der er hul igennem hende"

Du må have en skøn fødsel og nyde din baby når den lille kommer  

Altså baby bevæger sig fint, og vandet er ikke gået men har haft super ondt i livmoderen idag.

Anmeld Citér

24. september 2022

Agma

Profilbillede for Agma

Jeg synes at du skal ringe

Er din livmoder blød og afslappet eller spændt. Den må jo ikke sådan gøre ondt og evt. være spændt hele tiden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.