Menstruationstrusse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
9 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2022

Mom

Profilbillede for Mom

Hej,

Jeg overvejer at prøve menstruationstrusser, men vil gerne høre andres erfaringer, inden jeg køber dem.?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2022

Tidra22

Jeg er meget glad for mine. Har libresse, tror jeg.. og købte en størrelse større end jeg ellers bruger (bruger m i H&M trusser, købte L i menstruationstrusse). 

Jeg bruger mine om natten og så en menstruationskop om dagen. Så bliver jeg ikke “øm” i underlivet af sugekoppen på samme måde. Jeg er voldsomt glad for begge dele! 

De dage jeg bløder meget, bruger jeg begge dele. 

Anmeld Citér

23. september 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej jeg har så tit overvejet netop det spørgsmål! 

Og altså feks hvor mange par bruger man om dagen osv. 

Ville gå rundt og være total nervøs for lækage hele tiden. Men tænker også der i længden ku være mange penge at spare  at deg eg bedre for miljøet osv.

Så følger lige med i denne tråd! Vh Stine 

Anmeld Citér

24. september 2022

Kir

Jeg følger Emma Libner på Instagram, hvor hun har profilen @kh_underlivet. Hun snakker en masse om menstruation og underlivet generelt, og hun har lavet en fin menstruationstrusse guide på sin hjemmeside. Der kan man få lidt mere info fx om hvordan de virker https://emmalibner.dk/blog/den-store-guide-til-menstruationstrusser

Og her er 4 trusser hun anbefaler

https://emmalibner.dk/blog/hvilke-menstruationstrusser-skal-jeg-vlge-her-er-4-bud

Jeg er selv ny i det her, så kan ikke give nogen personlige råd. Men overvejer selv at prøve Modibodi, de er ret flotte i designet og virker gode. Det er også nogen hun har anbefalet på et tidspunkt. 

Anmeld Citér

24. september 2022

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Jeg overvejer dem også. Jeg havde købt nogle fra zalando. Dog var de desværre for små. Jeg er en str L men de er sendt tilbage og bestiller en str. Xl de sad godt. Jeg vil bruge dem n0r jeg er hjemme og om natten. 

Anmeld Citér

24. september 2022

AnoMor

Jeg er nysgerrig efter hvordan de bruges helt generelt. Har man så flere par trusser med ud og skifter og ligger de beskidte i en pose og hjem til vask eller hvordan fungere det?  

jeg får ikke selv menstruation pga hormon spiral. Men er da nysgerrig alligevel til når vi går i gang med projekt baby og spiralen fjernes

Anmeld Citér

24. september 2022

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg har næsten lige købt et par. Jeg bruger dem især om natten hvor jeg har en tendens til at bløde igennem. Jeg bruger dem sammen med en kop. Jeg skal lige mange mig op til at bruge dem uden noget andet, men indtil videre er jeg godt tilfreds. 

Anmeld Citér

24. september 2022

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg har netop i dag bestilt 2 par igennem Libresse, med højeste sugeevne, om ikke andet, så fordi jeg gerne vil undgå at bløde igennem, for jeg bløder faktisk ikke voldsomt meget. Der står på deres hjemmeside, at man kan bruge dem 12 timer ad gangen. Jeg tænker dog at første gang, skal være en dag hvor jeg er hjemme, bare indtil jeg føler mig sikker på dem.

Men nu er jeg bare træt at bind, og kan ikke bruge tampax eller kop, da jeg føler de irriterer.

Anmeld Citér

24. september 2022

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984

Hej,

Jeg overvejer at prøve menstruationstrusser, men vil gerne høre andres erfaringer, inden jeg køber dem.?

Jeg har to par fra libresse, i den str jeg normalt bruger trusser i. Jeg bløder voldsomt på 2. Og 3. Dagen, men om dagen bruger jeg orange tampon og højeste sugende bind som sikkerhed, da mit arbejde nogle gange er lidt for opslugende og så glemmer jeg at komme ud og tjekke. 

Jeg har menstruationstrussen med højeste suge evne, som jeg bruger om natten, da jeg ikke synes komforten er lækker nok til dag brug. Jeg blødte igennem efter 6 timer, så vågnede kl 5 til morges og måtte skifte. Jeg smider dem direkte til vask på et kort program, de tørre lyn hurtigt.

Er generelt godt tilfreds, skulle nok bare havde ventet lidt længere med at hoppe i dem til natten, så de kunne klare resten af "natten" 

Anmeld Citér

25. september 2022

Tidra22

Jeg har to par. Vasker det par jeg ikke bruger, og skifter så på den måde fra dag til dag. Jeg har ikke oplevet at bløde igennem, kan sagtens bruge dem i ca. 12 timer uden problemer. Det er libresse:-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.