Returvarer…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.256 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. september 2022

Anonym trådstarter

Hejsa,

Jeg havde en underlig oplevelse da jeg skulle returnere i en tøjforetning i tirsdags.

Jeg købte en nederdel i Only til 150kr en af dagene som jeg fortrød… Jeg var i centeret og det gik stærkt og fik ikke prøvet den.

Nå men sagen er jeg går ned i Only, ikke den i storcenteret men den der er tættest på mig hvor jeg bor for jeg havde baby med mig i barnevognen for at få mine penge retur.

Jeg blev mødt af en lidt sjov medarbejder der spurgte om hvorfor jeg kom og returnerede den her og ikke i centeret der hvor den var købt fordi det er en anden kæde der ejer den. Og at de fremover helst vil have at man returnere i den butik man har købt varen hos. 
“Forståeligt nok” sagde jeg. Snakken fortsatte med at det er den 5 varer idag de har fået retur og at det var mega irriterende ( og om jeg kunne finde noget andet)…
Jeg forklarede at jeg faktisk næsten altid handlede i den Only fordi jeg bor i byen og vil støtte bymidten, men det var et tilfælde at jeg handlede et andet sted den dag.

Jeg gik med en mærkelig følelse og selfølgelig pengene retur, men tænkte egenligt øv. Og har egenligt ikke lyst til at handle der mere efter den oplevelse fordi det er altid hende medarbejder der er der.

I Imerco oplevede jeg det samme.

Havde fået noget service i gave men ønskede noget andet fra Royal Copenhagen. Jeg gik ned i Imerco og ville se om de havde det jeg ønskede, da butikken ikke havde så stort et udvalg og de ikke havde det jeg ville ha bedte jeg om et gavekort. 

De 2 kollegaer stod og kiggede på hinanden mens hun sagde du kan ikke lige kigge i butikken om der er noget du kan finde? Hvor jeg takkede nej, og fik et gavekort/tilgodebevis.

Det drejede sig som 150kr i Only og 340k i Imerco….

Har jeg været uheldig? Eller har i oplevet lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2022

Mrs.

Tænker du har været uheldig  

har aldrig oplevet den slags - måske fordi jeg ikke er typen der ser ud som om jeg gider høre på det

Anmeld Citér

21. september 2022

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Mystisk! Det har jeg godt nok aldrig oplevet Det er jo netop dét, der er fordelen ved at købe i en kæde; at man kan bytte i alle butikker landet over

Anmeld Citér

21. september 2022

Anonym trådstarter

Septemberbarn2018 skriver:

Mystisk! Det har jeg godt nok aldrig oplevet Det er jo netop dét, der er fordelen ved at købe i en kæde; at man kan bytte i alle butikker landet over



Ja har ikke oplevet det før.. Meget mærkeligt.

Anmeld Citér

21. september 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Tænker du har været uheldig  

har aldrig oplevet den slags - måske fordi jeg ikke er typen der ser ud som om jeg gider høre på det



Tror at ingen af os gider at opleve den slags service, men tror det sprang ud af hende 
Tror de måske også er presset oppe fra til at levere gode tal - hvem ved?

Anmeld Citér

21. september 2022

Mrs.

Anonym skriver:



Tror at ingen af os gider at opleve den slags service, men tror det sprang ud af hende 
Tror de måske også er presset oppe fra til at levere gode tal - hvem ved?



Ja det er ikke til at sige

(mente nu jeg godt kan se ret bitter ud når jeg går i min egen verden og skal have rendt ærinder så derfor ser jeg måske ikke så tilnærmelig ud hvor hun måske har oplevet du så sød og imødekommende ud og hun så lige fik åbnet lidt for meget op for slusen)

men det er da en ubehagelig oplevelse! Der skal jo ikke være mere end et smil og retur med skidtet

Anmeld Citér

21. september 2022

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Hejsa,

Jeg havde en underlig oplevelse da jeg skulle returnere i en tøjforetning i tirsdags.

Jeg købte en nederdel i Only til 150kr en af dagene som jeg fortrød… Jeg var i centeret og det gik stærkt og fik ikke prøvet den.

Nå men sagen er jeg går ned i Only, ikke den i storcenteret men den der er tættest på mig hvor jeg bor for jeg havde baby med mig i barnevognen for at få mine penge retur.

Jeg blev mødt af en lidt sjov medarbejder der spurgte om hvorfor jeg kom og returnerede den her og ikke i centeret der hvor den var købt fordi det er en anden kæde der ejer den. Og at de fremover helst vil have at man returnere i den butik man har købt varen hos. 
“Forståeligt nok” sagde jeg. Snakken fortsatte med at det er den 5 varer idag de har fået retur og at det var mega irriterende ( og om jeg kunne finde noget andet)…
Jeg forklarede at jeg faktisk næsten altid handlede i den Only fordi jeg bor i byen og vil støtte bymidten, men det var et tilfælde at jeg handlede et andet sted den dag.

Jeg gik med en mærkelig følelse og selfølgelig pengene retur, men tænkte egenligt øv. Og har egenligt ikke lyst til at handle der mere efter den oplevelse fordi det er altid hende medarbejder der er der.

I Imerco oplevede jeg det samme.

Havde fået noget service i gave men ønskede noget andet fra Royal Copenhagen. Jeg gik ned i Imerco og ville se om de havde det jeg ønskede, da butikken ikke havde så stort et udvalg og de ikke havde det jeg ville ha bedte jeg om et gavekort. 

De 2 kollegaer stod og kiggede på hinanden mens hun sagde du kan ikke lige kigge i butikken om der er noget du kan finde? Hvor jeg takkede nej, og fik et gavekort/tilgodebevis.

Det drejede sig som 150kr i Only og 340k i Imerco….

Har jeg været uheldig? Eller har i oplevet lignende?



Tænker du har været uheldig. Men mon ikke de føler sig pressede i disse tider som følge af dyre forbrugs regninger og mangel på kvalificeret arbejdskraft. 
jeg forsøger at huske mig selv på, at være lidt mere large overfor andre i disse tider, for der er mange, privat som erhverv, som er Max presset.

Anmeld Citér

21. september 2022

Anonym trådstarter

321 skriver:



Tænker du har været uheldig. Men mon ikke de føler sig pressede i disse tider som følge af dyre forbrugs regninger og mangel på kvalificeret arbejdskraft. 
jeg forsøger at huske mig selv på, at være lidt mere large overfor andre i disse tider, for der er mange, privat som erhverv, som er Max presset.



Ja tænkte netop det samme. For jeg gør alt for at støtte de lokale, køber i den lokale bager og blomsterforretning, men tænkte i mig selv når noget skal retur så er det sådan… Kan forstå hvis det er for 1500-2000kr men det drejede sig om 150kr

Anmeld Citér

21. september 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:



Ja det er ikke til at sige

(mente nu jeg godt kan se ret bitter ud når jeg går i min egen verden og skal have rendt ærinder så derfor ser jeg måske ikke så tilnærmelig ud hvor hun måske har oplevet du så sød og imødekommende ud og hun så lige fik åbnet lidt for meget op for slusen)

men det er da en ubehagelig oplevelse! Der skal jo ikke være mere end et smil og retur med skidtet



Jaaa måske jeg startede os ud med at sige jeg altid handlede hos dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.