Hejsa,
Jeg havde en underlig oplevelse da jeg skulle returnere i en tøjforetning i tirsdags.
Jeg købte en nederdel i Only til 150kr en af dagene som jeg fortrød… Jeg var i centeret og det gik stærkt og fik ikke prøvet den.
Nå men sagen er jeg går ned i Only, ikke den i storcenteret men den der er tættest på mig hvor jeg bor for jeg havde baby med mig i barnevognen for at få mine penge retur.
Jeg blev mødt af en lidt sjov medarbejder der spurgte om hvorfor jeg kom og returnerede den her og ikke i centeret der hvor den var købt fordi det er en anden kæde der ejer den. Og at de fremover helst vil have at man returnere i den butik man har købt varen hos.
“Forståeligt nok” sagde jeg. Snakken fortsatte med at det er den 5 varer idag de har fået retur og at det var mega irriterende ( og om jeg kunne finde noget andet)…
Jeg forklarede at jeg faktisk næsten altid handlede i den Only fordi jeg bor i byen og vil støtte bymidten, men det var et tilfælde at jeg handlede et andet sted den dag.
Jeg gik med en mærkelig følelse og selfølgelig pengene retur, men tænkte egenligt øv. Og har egenligt ikke lyst til at handle der mere efter den oplevelse fordi det er altid hende medarbejder der er der.
I Imerco oplevede jeg det samme.
Havde fået noget service i gave men ønskede noget andet fra Royal Copenhagen. Jeg gik ned i Imerco og ville se om de havde det jeg ønskede, da butikken ikke havde så stort et udvalg og de ikke havde det jeg ville ha bedte jeg om et gavekort.
De 2 kollegaer stod og kiggede på hinanden mens hun sagde du kan ikke lige kigge i butikken om der er noget du kan finde? Hvor jeg takkede nej, og fik et gavekort/tilgodebevis.
Det drejede sig som 150kr i Only og 340k i Imerco….
Har jeg været uheldig? Eller har i oplevet lignende? 
Anmeld
Citér