Barnets første dukke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.901 visninger
8 svar
9 synes godt om
19. september 2022

Jannet1508

Kære allesammen,

Jeg er bedstemor (sådan af navn, for jeg har ikke selv børn) og jeg har fået lov at få den fine titel, af min kærestes dejlige datter Hendes lille pige fylder 1 år snart og jeg vil så gerne give den lille pige hendes første dukke. Men... er det for tidligt når man blot fylder 1 år? 
Jeg tænkte i dukke der taler, griner, græder eller lignende. Men er ideen dårlig?
Hvis ideen er god... mon I så kan anbefale nogle dukker, kvalitetsmæssigt?
Tak på forhånd. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Jeg har ikke noget svar andet en bare en helt almindelig dukke uden alt for meget halløj. En hun kan skifte ble på og give tøj på når hun bliver lidt større. I den alder er de mest til bløde ting de kan putte sig til tænker jeg umiddelbart men måske jeg tager fejl. 

og hvor er du dog en kærlig bonus-bedste

Anmeld Citér

19. september 2022

fehår

Dejlig idé

Min datter fik en Rubens barn-dukke i den alder og elsker den stadig højt to år senere. Dukken er blød og krambar, og man kan skifte ble, give flaske, sut, osv.

Her er dukken

Anmeld Citér

19. september 2022

MVFL

Profilbillede for MVFL

Min datter fik en dukke der hedder Rubens barn cutie da hun blev et år, den var og er stadig en stor succes

Anmeld Citér

19. september 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy

Jeg tror du skal vente med en dukke der kan tale, skrige mv. til barnet bliver ældre.

Dukker der kan det vejer ofte også en del, og er for tunge og uhandy for en 1 årig.

Anmeld Citér

19. september 2022

Hellosunshine

Jeg stemmer i med koret om Rubens Barn / cutie dukkerne. De er så søde, og lette til en lille barnehånd og man kan få fint tøj (eller sy/strikke selv) til. Vores unger elsker deres. 

Anmeld Citér

19. september 2022

Mrs.

Rubens barn er så søde og man kan få dem i mange varianter så barnet kan spejle sig i den. 
Her  kan du se flere forskellige varianter.

Anmeld Citér

19. september 2022

Mrs.

Og den lidt større model Her

Anmeld Citér

19. september 2022

Jannet1508

Tusind tak allesammen for jeres store hjælp Rubens dukkerne ser skønne ud, og jeg har fluks bestilt en cutie Hanna Af hjertet tak!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.