Min eks gjorde det faktisk også til mig, temmelig længe endda. Men lige knapt et år efter, “fandt” han ud af at græsset ikke var så meget grønnere på den anden side og savnede det vi havde sammen og det familieliv vi havde. Han vidste også at jeg stadig havde det svært med både bruddet og hans kæreste.
Men jeg prøvede at rette ryggen og passe på ikke at såre mig selv, så jeg valgte at stoppe ham og bede ham lade være at komme hos mig. Så det måtte blive sådan at han afleverede børnene om mandagen i institution og jeg så hentede dem. De blev også forvirret og ked af det, fordi deres far altid gik grædende fra os når han afleverede hjemme hos mig, så det blev en bedre løsning for os alle. Og taskerne afleverede han naturligvis hos mig, men satte dem i min carport.
Men selv efter jeg mødte en ny mand, betroede han mig om problemer mellem hans kæreste og ham. Jeg har endda haft åbnet mit hjem for ham, trods min, på det tidspunkt, nye kæreste var her og vi skulle til at lave aftensmad. Han skulle ellers have vores børn, men dem havde han sendt til deres bedsteforældre fordi han ikke magtede dem den weekend, pga. problemer.
Det er selvfølgelig “bare” min historie. Men jeg tænker at det er naturligt at han begynder at tænke over tingene og måske han savner dig og jer som familie. Hvad der er det rigtige kan kun du vurdere, men vigtigst er at du passer på dig selv, dine følelser og dit værd. 
Anmeld
Citér