Rødme i folderne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Ja kartoffelmel er et godt gammelt råd, men det er altså ret uhygiejnisk og besværligt.

Det lyder ihvertfald som noget jeg kan få svinet godt med  

men gamle husråd er trodsalt ofte noget der virker! Må holde det i baghovedet hvis alt andet fejler 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2022

Roselil

Profilbillede for Roselil
Mrs. skriver:

Hej. 
min datter er snart 4 mnd og en rigtig Michelin baby. Jeg tørrer og vasker i folderne, men den dobbelt hage der bliver hun rød under uanset hvor påpasselig jeg er. Hun bliver vasket med vand og så tørt grundigt så der ikke er fugt. Alligevel bliver hun rød 

Nogen gode råd til at undgå rødme under de lækre deller? Eventuelt en god creme til det? Har hørt barrierecreme ikke skulle gøre noget godt for folden der under hagen.. 

nogen erfaringer med inotyol?

Kartoffelmel

Anmeld Citér

14. september 2022

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeg føntørrer folderne, så de bliver helt tørre i revnerne og smører med zinksalve

Anmeld Citér

15. september 2022

Girafmor

Apotekets baby salve. Jeg har aldrig haft held med zinksalve, men den der baby salve er fantastisk! Vi køber den stadig jævnligt, selvom vi har store børn nu. Den er bare god til rød og øm hud.

Anmeld Citér

15. september 2022

Mrs.

Girafmor skriver:

Apotekets baby salve. Jeg har aldrig haft held med zinksalve, men den der baby salve er fantastisk! Vi køber den stadig jævnligt, selvom vi har store børn nu. Den er bare god til rød og øm hud.

Den må jeg lige prøve at købe.. har heller aldrig brugt zink salve nemlig..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.