Kom med jeres øjne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
15 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2022

Anonym trådstarter

Vil i betragte denne test som positiv? 
Jeg kunne se 2 streger i virkeligheden men den er mega svær at se på billeder kan jeg se. Jeg har stadig 4 dage til min mens burde komme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2022

Mrs.

Kan godt Ane noget. Men ville lige vente et par dage og teste igen for at være sikker

Anmeld Citér

13. september 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Kan godt Ane noget. Men ville lige vente et par dage og teste igen for at være sikker

Det gør jeg også! Jeg har aldrig været i nærheden af 2 streger så jeg gav mig til at stortude men venter med at sige noget til kæresten før jeg er liiiidt mere sikker  

Anmeld Citér

13. september 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Det gør jeg også! Jeg har aldrig været i nærheden af 2 streger så jeg gav mig til at stortude men venter med at sige noget til kæresten før jeg er liiiidt mere sikker  

God ide jeg havde en tilsvarende streg som din først med min datter. Jeg købte en digital clear blue test som jeg testede med et par dage senere hvor der stod så fint “gravid 1-2”. Så er man da ikke i tvivl! Synes man kan blive bims af de streger

Anmeld Citér

13. september 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

God ide jeg havde en tilsvarende streg som din først med min datter. Jeg købte en digital clear blue test som jeg testede med et par dage senere hvor der stod så fint “gravid 1-2”. Så er man da ikke i tvivl! Synes man kan blive bims af de streger

God ide! Sådan en har jeg også liggende og den kommer 100% også i brug hvis jeg stadig er usikker om et par dage hvor stregen jo helst skulle være mere tydelig! Jeg ryster og er helt ude af den og prøver samtidig at tale mig selv til fornuft med at det kan være en snyder

Anmeld Citér

13. september 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Vil i betragte denne test som positiv? 
Jeg kunne se 2 streger i virkeligheden men den er mega svær at se på billeder kan jeg se. Jeg har stadig 4 dage til min mens burde komme

Synes desværre den ser negativ ud selvom jeg zoomer helt ind. 

Anmeld Citér

13. september 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Synes desværre den ser negativ ud selvom jeg zoomer helt ind. 

Ja den er mega svær at fange på billeder når stregen ikke er tydeligere.

Anmeld Citér

13. september 2022

Mrs.

Det var min første med min datter  så der er håb

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. september 2022

Mrs.

Mrs. skriver:

Det var min første med min datter  så der er håb

Stregen kunne ikke rigtig fanges på kamera.. men ja et par dage efter bekræftede en digital det  håber det er det samme for dig

Anmeld Citér

13. september 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Kan godt ane en ekstra streg på begge billeder. Krydser for den udvikler sig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.