Skive fertilitetsklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.629 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. september 2022

Blommen

Hej 

Min mand og jeg er blevet henvist til Skive fertilitetsklinik efter 4 mislykkedes insemineringer. Vi skal derfor i gang med reagensglas. Vi skal til første møde i starten af november. 

Er der nogen der har erfaringer med hvor længe der går til man skal i gang med hormonbehandling og opstart af det hele efter første samtale? Vi har nemlig en planlagt ferie i starten af december og vil selvfølgelig gerne aflyse/rykke det hvis vi allerede kan komme i behandling hurtigt efter 1. Samtale

Vores egen gynækolog som har insemineret mig kan ikke se hvad der er 'galt' med os og hvorfor vi ikke kan blive gravide. Vi har prøvet i snart 2 år.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2022

Anonym

Blommen skriver:

Hej 

Min mand og jeg er blevet henvist til Skive fertilitetsklinik efter 4 mislykkedes insemineringer. Vi skal derfor i gang med reagensglas. Vi skal til første møde i starten af november. 

Er der nogen der har erfaringer med hvor længe der går til man skal i gang med hormonbehandling og opstart af det hele efter første samtale? Vi har nemlig en planlagt ferie i starten af december og vil selvfølgelig gerne aflyse/rykke det hvis vi allerede kan komme i behandling hurtigt efter 1. Samtale

Vores egen gynækolog som har insemineret mig kan ikke se hvad der er 'galt' med os og hvorfor vi ikke kan blive gravide. Vi har prøvet i snart 2 år.

godt nok ikke det samme sted, men tillader mig at svare Her i Odense er det efter samtalen så må man ved næste menstruation

Anmeld Citér

12. september 2022

Tidra22

Håber det er ok jeg spørger, men hvornår blev I henvist? Min kæreste og jeg skal selv direkte til IVF efter vores første IUI grundet sæden ikke bryder sig om “sorteringsfasen” hos gynækologen. Jeg er lidt nervøs for ventetiden, da vi også har prøvet længe (over halvandet år). 

Anmeld Citér

12. september 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg går selv i Skive. Blev henvist i slutningen af oktober sidste år og havde første samtale i starten af februar. Da jeg lige havde haft min mens der, skulle jeg afvente næste mens før jeg kunne melde mig til behandling. Da vi skulle i den såkaldte lange behandling gik der yderligere 3 uger før jeg startede på hormoner og først derefter kom scanningerne. Det er lidt anderledes med de korte behandlinger, men dem kender jeg ikke så meget til ��

Anmeld Citér

12. september 2022

Tidra22

Tami: åh det var lang ventetid.. det kan jeg slet ikke overskue

Anmeld Citér

16. september 2022

Blommen

Mange tak for jeres svar. 

Vi blev henvist i august, så gik der et par uger hvor vi derefter fik tid i starten af november. Vi fik tid på e-boks. så det er ikke så slemt med ventetiden. 

Anmeld Citér

16. september 2022

Tidra22

Vi har været super heldige. Vi blev henvist i onsdags og har fået en tid 24. oktober i år��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.