Stress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.372 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. september 2022

Anonym trådstarter

Min familie..nok mest kæresten er bekymret for mig. Han mener jeg er ved at udvikle stress. At jeg har for meget om ørerne. 
Jeg kan nikke genkenden til at jeg har meget fart på, men hvem har ikke det med 2 børn??  
Jeg kan ikke selv se at jeg skulle udvikle stress.., bevares…jeg er da meget træt, glemmer ting og bliver hurtig irritabel, men er det ikke normalt?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Min familie..nok mest kæresten er bekymret for mig. Han mener jeg er ved at udvikle stress. At jeg har for meget om ørerne. 
Jeg kan nikke genkenden til at jeg har meget fart på, men hvem har ikke det med 2 børn??  
Jeg kan ikke selv se at jeg skulle udvikle stress.., bevares…jeg er da meget træt, glemmer ting og bliver hurtig irritabel, men er det ikke normalt?  

Det kan være normalt. Men det kan også være tegn på stres. Så ville da helt sikkert tage det alvorligt og tage et smut forbi lægen. 
jeg ignorerede selv tegnene og tænkte “det er jo helt normalt” det kostede mig næsten 5 års sygemelding 

Anmeld Citér

10. september 2022

drabo

Profilbillede for drabo

Det kommer jo an på i hvor høj grad.

men du kunne også bare være i søvn underskud.

men når det er i grad, hvor din mand bliver bekymret, så er der noget og det skal du tage alvorligt, den sidste til at opdage stress er desværre ofte den stressede og hvis man tager de tidlige symptomer alvorligt, og prøver at passe lidt på sig selv, så vil man ofte kunne undgå at gå helt ned.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.