Frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.242 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. september 2022

Anonym trådstarter

Hej

Til jer med indadvendte eller flade brystvorter, fungerede det nogensinde for jer at amme? Og har i evt nogle tricks?

Jeg er mega frustreret, vildt ked af det og tæt på at give op.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2022

havudsigt

Profilbillede for havudsigt

Ammebrik har redet min amning begge gange!

Anmeld Citér

9. september 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg brugte ammebrik i starten og “formede” brystet efter bedste evne, før han tog fat. Det blev bedre efter et par måneder, og nu er der intet problem. Hæng i

Anmeld Citér

9. september 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Ps. Jeg bruger ikke ammebrikker mere.

Anmeld Citér

9. september 2022

havudsigt

Enig med Savanna, man kan sagtens stoppe med at bruge den igen når brystet er formet og den lille har fået flere kræfter. Hvor gammel er dit barn?

Anmeld Citér

9. september 2022

Anonym trådstarter

Brikken fungerer bare ikke for mig, den glider af, når han kommer til at puffe til den blandt andet han er også født lidt for tidligt og er ikke helt moden endnu sagde de, det kan også være derfor at det er så svært. Jeg er bare så ked af det 

Anmeld Citér

9. september 2022

havudsigt

Mit råd er at få kontakt til din sundhedsplejerske så hurtigt som muligt og få en god snak med hende om muligheder. Og gør op med dig selv om du orker at blive ved, det skal ikke være sådan du sidder med en knude i maven hver gang han skal have mad. Det vigtigste er ikke at amme sit barn, det vigtigste er at dit barn får nok mad. Derudover er der jo også mange fordele ved flaske, blandt andet at far kan give mad også. 

håber du finder en løsning der passer til jer

Anmeld Citér

9. september 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg må være ærlig og sige at jeg droppede amning i normal forstand og har købt en brystpumpe og så får baby min mælk i en flaske i stedet for. Har nemlig en tidligere nerveskade i bryst vorten som gør at det gør voldsomt ondt at amme. 

Anmeld Citér

9. september 2022

Anonym trådstarter

havudsigt skriver:

Mit råd er at få kontakt til din sundhedsplejerske så hurtigt som muligt og få en god snak med hende om muligheder. Og gør op med dig selv om du orker at blive ved, det skal ikke være sådan du sidder med en knude i maven hver gang han skal have mad. Det vigtigste er ikke at amme sit barn, det vigtigste er at dit barn får nok mad. Derudover er der jo også mange fordele ved flaske, blandt andet at far kan give mad også. 

håber du finder en løsning der passer til jer

Tusind tak for dit råd, vi har suppleret med flaske i dag, da han ellers har været på sonde og bryst. Vi kom hjem fra sygehuset i går indlæggelse og skal til kontrol i morgen. Tænker lige at jeg snakker med dem i morgen, nu får han i hvert fald det han skal fra flasken da vi ringede derind og spurgte hvor mange ml han skulle have i den 

Anmeld Citér

9. september 2022

Anonym trådstarter

Timf skriver:

Jeg må være ærlig og sige at jeg droppede amning i normal forstand og har købt en brystpumpe og så får baby min mælk i en flaske i stedet for. Har nemlig en tidligere nerveskade i bryst vorten som gør at det gør voldsomt ondt at amme. 

Det er også det jeg gør lige nu og det hjælper også lidt på humøret at han får min mælk. Jeg ved godt at en god mor ikke sidder i brysterne, men det var bare så stort et ønske for mig at amme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.