Nogle erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.719 visninger
13 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. september 2022

Anonym trådstarter

Hejsa, jeg forventer min menstruation på lørdag og har oplevet det her i mandags og igen i dag.

Har nogen erfaring med det? Er det tidlig mens der viser sig eller kan det være implantation? Alle de PMS symptomer jeg plejer at have fra ÆL til mens kom først på én gang da jeg var 3+2... Det er: hævede tunge bryster, sult og kvalme. Noget nyt var en enorm træthed, var fuldstændig udmattet i 2 dage uanset hvor meget jeg sov og føler mig småsyg om morgenen endnu. Er det indbildning og ønsketænkning? Jeg har ellers droppet at spotte symptomer denne her måned da jeg har mange mislykkes måneder forinden og derfor bare accepterede at det nok ikke sker naturligt, så jeg testede ikke for ægløsning eller noget, går ud fra min app denne gang som har ramt rigtig alle andre gange sammen med test.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2022

Anonym trådstarter

Over 100 visninger på opslaget og ikke et eneste svar?

Anmeld Citér

8. september 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Det er jo ikke til at sige jeg synes måske det er for meget blod til at være implationsblødning. Måske din mens kommer lidt før. Du kan prøve og teste? 

Anmeld Citér

8. september 2022

Tidra22

De symptomer du beskriver, kan man sagtens få op til mens. Jeg har aldrig oplevet en implantationsblødning, men til hvad jeg kan google mig frem til, så er det beskrevet som “lidt, lyserødt blod på papiret”. Dit vil jeg mene er rødt og i min verden mere end lidt. 
Dog er intet udelukket før du tester negativ 4+0 (eller senere). Man kan være gravid og bløde, men ikke være gravid og have menstruation. 

Er du meget i tvivl, så spørg din læge. Ingen her inde kan give dig et brugbart svar, helt ærligt, for vi kan ikke måle hcg eller noget som helst. 

Håber du trods blødning er gravid, og det “bare” var lidt drillerier

Anmeld Citér

10. september 2022

Anonym trådstarter

Update: jeg har testet de sidste 2 dage og får streger EFTER tid.. Dog er der farve i, håber det kan ses på billedet.. Kan det være starten på noget? Har ikke haft pletblødning siden og har nornalt rigeligt med pletblødning inden mens, som skulle komme i dag.. Ved godt man ikke kan regne med en streg efter tid, men de bliver tydeligere hver dag, dog stadig efter tid!

Anmeld Citér

10. september 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Måske jeg bare er lidt blind, men ka ik se nogen nr 2 streg?

Vent med at teste, til om 1 uge, hvis du ik har fået mens i den da! 

Krydser finger for, at det lykkes. Vh Stine 

Anmeld Citér

10. september 2022

Anonym trådstarter

Er det mere tydeligt her??

Jeg håber ikke jeg tager fejl, har bare aldrig oplevet det før!

Anmeld Citér

10. september 2022

Anonym trådstarter

Og tusind tak!

Anmeld Citér

10. september 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Kan godt se en ekstra streg. Men når du ikke har testet for æl, kan det jo være svært at sige hvornår du skulle have din mens, for æl kan godt rykke sig. 
Håber snart testen kommer indenfor tid

Anmeld Citér

10. september 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Som du selv siger kan du ikke regne med testen efter tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.