Farver til små Børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
5 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2022

Mrs.

Hej! 
jeg er ved at omarrangere puslepladsen vi har i entreen - har fået sat lidt hylder op mm. Og det er meget neutralt og i den stil resten af vores hjem er. 
jeg ville så give mig i kast med at hækle en uro, jeg vil hækle den som balloner og så med en lille kanin der hænger ned fra ballonerne. 
først havde jeg tænkt neutrale farver som passer indretningen - men så tænkte jeg nej! For det er jo for hendes skyld og derfor fandt jeg nogen skrappe farver frem så ballonerne kunne blive henholdsvis rød, gul, blå og grøn. 
men så læste jeg denne artikel https://www.alt.dk/boern/farveekspert-et-barn-kan-vaere-utilpas-og-skrigende-hvis-det-har-en-forkert-farve-toej-paa

og nu er jeg i tvivl om det vil være bedre med nogen lidt bløde/støvede farver? Eller om jeg skal gå med pang farverne? 

Hvad tænker i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2022

nanan78

Profilbillede for nanan78

Jeg synes det lyder som en super fin uro og at man kan finde meget vrøvl i dameblade. 

Anmeld Citér

4. september 2022

TLO

Knald på farverne er det babyer kan li', og det gælder også de fleste børn, douche støvede er for os voksne

Min søn er lige blevet 5 og elsker f.eks orange

Anmeld Citér

4. september 2022

Mrs.

TLO skriver:

Knald på farverne er det babyer kan li', og det gælder også de fleste børn, douche støvede er for os voksne

Min søn er lige blevet 5 og elsker f.eks orange

Det var også det jeg tænkte for farver fanger hende mest. Men når man kigger i babysam osv synes jeg der er rigtig mange legetæpper og uroer mm i de pastel og støvede farver. Så tænkte måske der var noget om det? Eller er det mere for forældrenes skyld det er i de farver? 
jeg har også købt det mest farvestrålende legetæppe jeg kunne finde nemlig

Anmeld Citér

4. september 2022

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år
Mrs. skriver:

Det var også det jeg tænkte for farver fanger hende mest. Men når man kigger i babysam osv synes jeg der er rigtig mange legetæpper og uroer mm i de pastel og støvede farver. Så tænkte måske der var noget om det? Eller er det mere for forældrenes skyld det er i de farver? 
jeg har også købt det mest farvestrålende legetæppe jeg kunne finde nemlig

Det er såmænd bare fordi, at pastel og støvede farver er moderne lige nu

Min yngste kan altid hurtigt findes på legepladsen, for hun har arvet sin søsters pangfarvede tøj, som var moderne for 8-9 år siden

Anmeld Citér

4. september 2022

Mrs.

Septemberbarn2018 skriver:

Det er såmænd bare fordi, at pastel og støvede farver er moderne lige nu

Min yngste kan altid hurtigt findes på legepladsen, for hun har arvet sin søsters pangfarvede tøj, som var moderne for 8-9 år siden

Skønt!  
jeg vil gå i gang med at hækle i mine pang farver jeg har fundet frem så

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.