Harry Potter og Fantastiske skabninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.862 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. september 2022

321

Profilbillede for 321

Hej. 
jeg har er et barn der går i 5. Klasse. Vi er i gang med at se Harry Potter. Og de vækker fint interesse. 

Hvordan er det med Fantastiske skabninger, er de for børn eller skal vi vente nogle år ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2022

Kastanje

321 skriver:

Hej. 
jeg har er et barn der går i 5. Klasse. Vi er i gang med at se Harry Potter. Og de vækker fint interesse. 

Hvordan er det med Fantastiske skabninger, er de for børn eller skal vi vente nogle år ? 

På samme niveau mht spænding. Ikke mere farlig eller dyster. Min på 8 år har set dem.

Anmeld Citér

4. september 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har set dem, da vores yngste var 8. Fantastiske film, men gode tråde til Harry Potter. Vh Stine 

Anmeld Citér

4. september 2022

lineog4

321 skriver:

Hej. 

Min som nu går i 6. Klasse. Så dem sidste år - han har dog endnu ikke set de to sidste af Harry Potter fordi vi har haft en regel om de skulle læses før de skulle ses

Han har nu også fået lov til ringenes herre og sluger dem - har får jo så bare noget snart ud af dem end jeg gør, men så er der rum for qt gense og ikke mindst læse.

Anmeld Citér

4. september 2022

321

Profilbillede for 321
lineog4 skriver:

Min som nu går i 6. Klasse. Så dem sidste år - han har dog endnu ikke set de to sidste af Harry Potter fordi vi har haft en regel om de skulle læses før de skulle ses

Han har nu også fået lov til ringenes herre og sluger dem - har får jo så bare noget snart ud af dem end jeg gør, men så er der rum for qt gense og ikke mindst læse.

Ja. Der er til mange timers underholdning med både film og bøger. 
Ringenes herre har jeg ikke lige tænkt på. Men de skal da klart med på listen når vi en gang er færdig med Harry Potter og Fantastiske skabninger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.