Først, undskyld hvis det er forkert kategori denne er i. men havde svært ved at regne ud hvor den hørte til.
Var til lægen torsdag, fordi jeg i længere tid har haft nogle problematikker omkring, bl.a. føleforstyrrelser i venstre side af ansigtet og galoperende hjerte og øget træthed og mathed generelt.
Han lytter og tager mig seriøst. Han tjekker min kind og om nerverne virker osv, lytter til hjertet (hvor han kan hører at det slår hurtigt). Han tager nogle blodprøver og jeg kan så se svaret samme aften.
Jeg kan se jeg har forhøjet kolesteroltal
men er også let overvægtig og altid stresset, så måske ikke så overraskende.
Jeg ringer så til ham fredag morgen, for at hører hans vurdering. Han svare "ja dine blodprøver er umiddelbart fine, men du har jo en tid hos mig igen den 15, så der mødes vi jo lige"...
Nu bliver jeg så for alvor nervøs kan jeg mærke
det er vokset så meget hos mig at jeg nu frygter jeg får at vide jeg har kræft eller noget andet alvorligt når jeg kommer derop. Så en alle anden, Please hjælp mine nerver til at falde ned.
(Havde lavet en tid hos hans sekretær først som blev den 15, men grundet jeg blev urolig et par dage efter, altså om torsdagen, fik jeg så en tid den dag også.)
Hvis nu det var alvorligt, så ville han vel ikke vente helt til den 15 med at se mig vel ? 
Puha, kan slet ikke styre mine tanker nu. Kan det være han kan se noget i mine prøver som han ikke ville sige i telefonen, men som han godt man vente et par uger med?
ej jeg får det så svært i den her ventetid.
Hvad tænker i ? Ville i være bekymrede ?