Scanning og nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.326 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. september 2022

Anonym trådstarter

Var igår inde til en tryghedsscanning da jeg har haft ret uregelmæssige menstruation og gerne vil have lidt klarhed. 
testet positiv for 14 dage siden.  
ifølge min sidste mens skulle jeg være 7+ 1 igår men vidste godt et eller andet sted så langt var jeg ikke.  Hun sagde maskine sagde 5+6 hvordan kan man overhoved vurdere det når der intet foster er ?
Det jeg er utryg ved er der intet foster at se, hun scannet mig os ret hurtigt og sagde det hele så fint ud at jeg nok ikke er så langt henne eftersom jeg har uregelmæssig cyklus. 

har virkelig brug for nogle solstråle historier burde man ikke kunne se et foster i 5+6 ?  Har fået svar på blodprøve idag og mit hcg ligger på 9100 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2022

Anonym

Det hun har målt der hvor der står “crl” er det som bliver til fosteret. Det står for crown rump length, altså hoved til bagdel. Så ud fra det mål kan hun sige hvor langt du er henne.  Om en uges tid burde hjertet begynde at slå. Jeg synes det lyder rigtig fint og fredeligt og hvis du har behov for det kan du tage til skanning om 1-2 uger og se hjerteblink.

tilføjelse: der er altså et foster at se men det er på så tidligt et stadie at det kaldes et embryon og der ligner det mest bare et rør

Anmeld Citér

3. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det hun har målt der hvor der står “crl” er det som bliver til fosteret. Det står for crown rump length, altså hoved til bagdel. Så ud fra det mål kan hun sige hvor langt du er henne.  Om en uges tid burde hjertet begynde at slå. Jeg synes det lyder rigtig fint og fredeligt og hvis du har behov for det kan du tage til skanning om 1-2 uger og se hjerteblink.

tilføjelse: der er altså et foster at se men det er på så tidligt et stadie at det kaldes et embryon og der ligner det mest bare et rør

Okay jeg må prøve tage det roligt men bare ret skuffende ikke at se et eller andet

Anmeld Citér

3. september 2022

nanan78

Profilbillede for nanan78

Der er da et fint embryon at se. Andet kan man ikke forvente når du ikke er længere henne. 

Anmeld Citér

3. september 2022

Anonym trådstarter

nanan78 skriver:

Der er da et fint embryon at se. Andet kan man ikke forvente når du ikke er længere henne. 

embryon? Forklar lige

Anmeld Citér

3. september 2022

nanan78

Profilbillede for nanan78

Det er det et foster hedder før uge 10. Det er den lille grå klump der måles på. 

Anmeld Citér

3. september 2022

Anonym trådstarter

nanan78 skriver:

Det er det et foster hedder før uge 10. Det er den lille grå klump der måles på. 

Okay troede bare det var en skygge

Anmeld Citér

3. september 2022

Anonym

Det er helt normalt når du ikke er længere hellere, du måler også din cyklus udfrs din ægløsning og ikke din sidste menstruation jeg ville ikke bekymret og slet ikke når du ikke bløder eller andet som kunne tyde på at der skulle være noget galt. 

Anmeld Citér

3. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er helt normalt når du ikke er længere hellere, du måler også din cyklus udfrs din ægløsning og ikke din sidste menstruation jeg ville ikke bekymret og slet ikke når du ikke bløder eller andet som kunne tyde på at der skulle være noget galt. 

Næh føler mig ihvertfald meget gravid

Anmeld Citér

3. september 2022

Anonym trådstarter

nanan78 skriver:

Opdaget en bobbel ting på det første billede også er det så os ?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.