Indkøring i vs? mor-syg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2022

Anonym trådstarter

Hvordan er det gået med indkøring i VS/DP for jer, hvis børn var MEGA mor/far/forældresyge? Hvordan gjorde I? Hvor længe tog det? Min søn er 1 år og skal starte i oktober. Han har nogle dage, hvor det er svært at lave noget, fordi han hele tiden vil være hos mig f.eks. Han er blevet passet sådan RIGTIGT en gang her for nylig og det var med skrig og gråd til han faldt i søvn og vi hentede ham. Han har også svært ved at sove uden mig, og sover derfor hos os, og lure om dagen kan nogle dage godt tage lang tid, fordi han vågner så snart jeg lægger ham fra mig, men det svinger, tit går det fint, der er bare nogle dage, hvor han vågner op når jeg lægger ham fra mig. 

Kan lige se for mig, hvor svært det bliver og hvor ulykkelig han bliver under indkøring

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2022

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Kan I begynde at putte ham i barnevogn så han lærer at sove middagslur uden dig. Det vil også gøre det nemmere hvis han kan det inden start. 
ellers har jeg ikke andre råd.

det kan tage tid, men at han nok falde til

har du god tid til indkøring?

Anmeld Citér

31. august 2022

Soonmom

Jeg ville nok begynde at putte ham i vognen. Bruger han sut/klud, for ellers ville jeg begynde at putte med en bamse/klud, så han har noget tryghed han kan få med sig i vuggestue. 

Anmeld Citér

31. august 2022

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Kan I begynde at putte ham i barnevogn så han lærer at sove middagslur uden dig. Det vil også gøre det nemmere hvis han kan det inden start. 
ellers har jeg ikke andre råd.

det kan tage tid, men at han nok falde til

har du god tid til indkøring?

Han kan desværre ikke bruge barnevogn, da vi bor i lejlighed, så han kan ikke komme ud og sove Jeg har over 1 måned til at køre ham ind, jeg håber det er nok

Anmeld Citér

31. august 2022

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg ville nok begynde at putte ham i vognen. Bruger han sut/klud, for ellers ville jeg begynde at putte med en bamse/klud, så han har noget tryghed han kan få med sig i vuggestue. 

Han sover altid med sut, den er han glad for At putte i barnevogn er desværre ikke muligt, og han skal jo formentlig sove i vogn i VS, så det er lidt noget skidt. 

Anmeld Citér

31. august 2022

Anonym

Selvom du bor i lejlighed kan du vel gå ud med barnevognen og så sætte dig et sted og læse en bog eller noget andet. 
Det gjorde jeg ihvertfald,fordi jeg bor på 5. Sal

Anmeld Citér

31. august 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Han kan desværre ikke bruge barnevogn, da vi bor i lejlighed, så han kan ikke komme ud og sove Jeg har over 1 måned til at køre ham ind, jeg håber det er nok

Man kan da Sagtens bruge barnevogn selvom man bor i lejlighed.

Tænker det vil være en god ide at øve det, inden han starter. 

Anmeld Citér

31. august 2022

Babycrew

Som andre skriver, så vil det være en god idé at lære ham og sove i barnevognen. Jeg bor selv i lejlighed og min datter bliver puttet i barnevogn og så sætter jeg blot babyalarmen til.

Vi har en baggård hun så står i.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.