Hjælp. Ægløsningstest for første gang (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.183 visninger
13 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2022

Anonym trådstarter

Hej alle.

Min kæreste og jer har nu været igang i 6 mdr med projekt baby uden resultat. Denne måned er første gang jeg prøver at bruge ægløsningstest. Har forstået hvordan de virker og at test streg skal være tydligere end kontrolstreg. Men syntes ikke jeg har fået en hel positiv test? Den 27 er den tætteste, men er den der der?? Eller hvorfor kan jeg ikke lave en positiv? Hvad betyder det.. help please. Vi har kun haft en succesfuld tur det var den 27 om morgenen. Kan det være nok eller er der ikke håb denne måned heller

Min cyklus er ret stabil på 27-28 dage. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Ingen af dem er desværre positive. Nogle kan teste positiv i lang tid, andre i meget kort tid. Nogle kan ikke fange sin æl på strimmelteste, men godt på de digitale.
Kan anbefale at supplere med en af Clearblues digitale teste, den lilla viser de +4 mest fertile dage, den lyserøde 2 mest fertile dage. 

Mine kunne også være svage, for så at blive positiv. Det kan være din æl har rykket sig, det er ikke unormalt

Anmeld Citér

30. august 2022

Anonym trådstarter

Øv hvor er det bare ærgeligt havde sådan håbet denne månede.. men må prøve med de andre test næste måned så. 

Mange tak for svar.

Anmeld Citér

30. august 2022

Anonym

Bliv ved med at teste, måske du har en lidt længere cyklus end du regner med. Min cyklus er på 28 dage. Jeg starter med at teste på dag 9, altså 9 dage efter min mens er startet efter klokken 10 og før klokken 20. Når den er næsten positiv så tester jeg 2 gange om dagen

Anmeld Citér

30. august 2022

Anonym trådstarter

Jeg tror også jeg fortsætter med at teste nogle dage endnu og ser.

Syntes bare næsten den test fra d. 27 om morgenen er næsten lige så tydelig som kontrol stregen? Hvis det ikke havde været fordi den app sagde noget andet, ville jeg nok have stoppet med at teste der og så tro det var så positiv som den kunne blive

Anmeld Citér

30. august 2022

__anonym

Anonym skriver:

Øv hvor er det bare ærgeligt havde sådan håbet denne månede.. men må prøve med de andre test næste måned så. 

Mange tak for svar.

Som en anden skriver, fortsæt endelig med at teste. 
Brugte iøvrigt samme app, og den er nok mere vejledende end at den giver et 100% korrekt svar. Oplevede selv flere gange, at den sagde “High” selvom den var tydelig positiv, og var bekræftet positiv med en digital æl-test
Teststregen skal være ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen før den er positiv. 

Anmeld Citér

30. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle.

Min kæreste og jer har nu været igang i 6 mdr med projekt baby uden resultat. Denne måned er første gang jeg prøver at bruge ægløsningstest. Har forstået hvordan de virker og at test streg skal være tydligere end kontrolstreg. Men syntes ikke jeg har fået en hel positiv test? Den 27 er den tætteste, men er den der der?? Eller hvorfor kan jeg ikke lave en positiv? Hvad betyder det.. help please. Vi har kun haft en succesfuld tur det var den 27 om morgenen. Kan det være nok eller er der ikke håb denne måned heller

Min cyklus er ret stabil på 27-28 dage. 

Jeg brugte selv premom, og jeg kan se på dit billede at du lægger dine tests ind ved EasyHome, som er en helt konkret ægløsningstest man kan købe igennem app’en - derfor er det nok lidt misvisende for dig. Læg dem i stedet under Others  

Derudover kan jeg kun sige, at jeg efter 9 mdr med ægløsningstest mærkede efter på min krop i stedet og testede kun når jeg havde symptomer - dét gav pote - både for hovedet og kroppen

Anmeld Citér

30. august 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg tror på den var positiv d. 27! Jeg har taget æl teste i et år (og blevet gravid 3 gange men mistet nogle gange, så ved jeg har aflæst korrekt) og mine strimmel bliver aldrig skrigende positive. Derfor bekræfter jeg altid med en digital clearblue æl test, når min strimmel test ser ud som din d. 27. Det vil også passe meget godt med din normale cyklus længde. Folk på babyformum rådgiver typisk, at æl teste skal være meget tydelige, før den er positiv, men det er ikke altid for alle, ar det skriger til himmelen, når den er positiv. Så jeg tror I har en chance denne måned

Anmeld Citér

28. september 2022

Anonym trådstarter

Hvis det kan være en hjælp for andre, vil jeg bare lige sige at den altså har været positiv  d. 27, og at det endelig lykkedes ��

Anmeld Citér

28. september 2022

__anonym

Anonym skriver:

Hvis det kan være en hjælp for andre, vil jeg bare lige sige at den altså har været positiv  d. 27, og at det endelig lykkedes ��

Hvor dejligt!  Stort tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.