Test efter MA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.129 visninger
4 svar
4 synes godt om
29. august 2022

Ellinrep

Jeg har aborteret medicinsk d 7/8, og fået af vide vi kunne prøve igen så snart blødning var stoppet. Blev scannet efter en uge som viste at alt var ude. 
har taget en negativ test d 22/8. Har taget endnu en test lige nu her, og bilder mig ind at den er meget svag positiv. Men er det overhovedet muligt så hurtigt???��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Tænker det vil være meget usandsynlig 

Anmeld Citér

30. august 2022

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Hvis du skulle kunne teste positiv nu ville du jo være blevet gravid lige efter aborten...det tror jeg desværre ikke på. For mig gik der flere måneder fra jeg aborterede til hcg var ude af kroppen. Jeg tror desværre det er mere sandsynligt at den test du tog tidligere der viste negativ hat vist forkert og at den positive test du har taget nu viser rest hcg fra tidligere graviditet.

Anmeld Citér

30. august 2022

Darling

Jeg vil også sige nej, men alt kan vel være muligt. Prøv at teste igen om en uge eller to. Du kan vel også bede lægen om at få taget to blodprøver, så får du i hvert fald klar besked.

Anmeld Citér

30. august 2022

Pb18

Jeg har ikke haft en medicinsk abort, men en senabort (som jo vel egentlig også er en form for medicinsk abort). Jeg stod med en positiv test 4 uger efter og er nu halvvejs i den graviditet. Så det kan heldigvis gå hurtigt med at blive gravid igen. Hør evt din læge om du kan få målt HCG, så ved du om den er stigende eller faldende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.