Gravid eller ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i prøvet det

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.801 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. august 2022

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.

jeg har nu været oppe hos min læge og få taget denne test kroiogonadotro pin+beta og svaret til den var <1 og det betyder negativ? Men har ikke haft min mens siden d 14 juli og skulle have haft den for 3 uger siden men har stadig ikke fået den og har kvalme og føler jeg er gravid da jeg er oppustet og tisser hele tiden plus så har jeg ondt i min lænd og hvis det passer med dagene så skulle jeg være 7+3 nu tror jeg, men jeg forstår det bare virkelig ikke, er ikke gravid men har grativetet humoner, nogen som har prøvet det før?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej alle sammen.

jeg har nu været oppe hos min læge og få taget denne test kroiogonadotro pin+beta og svaret til den var <1 og det betyder negativ? Men har ikke haft min mens siden d 14 juli og skulle have haft den for 3 uger siden men har stadig ikke fået den og har kvalme og føler jeg er gravid da jeg er oppustet og tisser hele tiden plus så har jeg ondt i min lænd og hvis det passer med dagene så skulle jeg være 7+3 nu tror jeg, men jeg forstår det bare virkelig ikke, er ikke gravid men har grativetet humoner, nogen som har prøvet det før?

Ups 6*3

Anmeld Citér

28. august 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Du er ikke gravid desværre. Mon det er tankerne omkring det, der holder mens væk? En mens kan godt springe over:-)

Anmeld Citér

28. august 2022

Anonym trådstarter

Anonymvic skriver:

Du er ikke gravid desværre. Mon det er tankerne omkring det, der holder mens væk? En mens kan godt springe over:-)

Det tror jeg ikke, for har forstået jeg ikke er gravid og det netop det som gør det så mærkeligt 

Anmeld Citér

28. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Det tror jeg ikke, for har forstået jeg ikke er gravid og det netop det som gør det så mærkeligt 

Det er ikke mærkeligt, det er faktisk meget normalt at springe en cyklus over en gang i mellem, især når man forsøger at blive gravid. 

Anmeld Citér

29. august 2022

Anonym

Du er desværre ikke gravid og det er ikke unormalt at man kan springe en æl over og derved ikke få mens. Også selvom du aldrig har oplevet det før, så er det helt normalt og at du måske stresser en lille smule over det gør det heller ikke bedre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.