Det der parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2022

Sprit25

Jeg vil ikke deltage, hvis der kom en stripper og jeg ville heller ikke betale for det. Forventer det samme af min mand. 

Jeg hader tanken om, at penge vi kunne bruge på andet er brugt på en stripper....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2022

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Det er bestemt ikke fordi jeg har set meget strip i mit liv, men i de fleste tilfælde gør det ikke meget for mig. Jeg kan da godt nyde synet af en smuk kvinde, især hvis hun er dygtig til strippen, men samtidig er det også en mærkelig situation og egentlig ret bøvet at en flok mænd lader sig underholde af en nøgen kvinde. Men uagtet mine følelser omkring strip, så har det ingen indflydelse på hvordan jeg ser på min kone eller mine følelser for hende.

Stripklub har jeg været på en enkelt gang til et polterabend for mange år siden og det var sgu mest af alt trist.

Tak. 
jeg tror faktisk min mand har det ligesom dig…. Som jeg skrev, så tror jeg det er for mange følelser indeni mig og om mig, der er mit reeele problem. 

Anmeld Citér

28. august 2022

Kastanje

Men du er da nødt til at være mere specifik..?

har din mand været på stripklub, været til polterabend med strip…. Hvad har han gjort der gør dig jaloux? Du fortæller meget lidt.

Strip interesserer ikke min mand - og de fleste mænd elsker faktisk deres koner mere (uagtet stækmærker og mere hængende bryster) fordi man har givet dem børn end før. 

Anmeld Citér

28. august 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Men du er da nødt til at være mere specifik..?

har din mand været på stripklub, været til polterabend med strip…. Hvad har han gjort der gør dig jaloux? Du fortæller meget lidt.

Strip interesserer ikke min mand - og de fleste mænd elsker faktisk deres koner mere (uagtet stækmærker og mere hængende bryster) fordi man har givet dem børn end før. 

Jeg behøver faktisk ikke være mere specifik  

jeg har fået mange brugbare svar. 

Anmeld Citér

28. august 2022

Linemor93

Profilbillede for Linemor93

Helt ærligt tror jeg sjældent mænd finder strip sexet, men det er sjovt 

jeg har set mandestrip en del gange efterhånden det er en tradition i min vennegruppe når folk fylder 30��

og aldrig er jeg nogensinde blevet det mindste tændt, det er udelukkende sjovt☺️

Anmeld Citér

28. august 2022

Anonym

Jeg har det stramt med det, og alene det, at jeg ved, der ville komme en til min partners polterabend hvis vi blev gift, gør, at jeg ikke vil giftes. Det gør mig SÅ ked ved tanken. . Han har deltaget til andres polterabend, hvor pigen var NØGEN, som i nøgen. Det er over min grænse. Hun gned sig op af gommen med lapdance, nøgen. Og alle mand fik body tequila på patterne, incl. min partner ( i det mindste glad for at vide det, men man får det jo først at vide bagefter). Hvis han selv var gommen, min gom, så havde han fået smurt hendes underliv ud på sig, og stripper eller ej, det bryder jeg mig ikke om at fremmede kvinder skal gøre med min mand

Anmeld Citér

28. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har det stramt med det, og alene det, at jeg ved, der ville komme en til min partners polterabend hvis vi blev gift, gør, at jeg ikke vil giftes. Det gør mig SÅ ked ved tanken. . Han har deltaget til andres polterabend, hvor pigen var NØGEN, som i nøgen. Det er over min grænse. Hun gned sig op af gommen med lapdance, nøgen. Og alle mand fik body tequila på patterne, incl. min partner ( i det mindste glad for at vide det, men man får det jo først at vide bagefter). Hvis han selv var gommen, min gom, så havde han fået smurt hendes underliv ud på sig, og stripper eller ej, det bryder jeg mig ikke om at fremmede kvinder skal gøre med min mand

Jeg har det på samme måde. Synes det er klamt. 

Anmeld Citér

29. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har det på samme måde. Synes det er klamt. 

Jeg ser det som en form for utroskab pakket ind i ordene: tradition, drengestreger, sjov og ballade.

Og hvis man er imod det (som kvinde) så er det en selv, den er gal med, fordi det er da det mest almindelige og forventelige i hele verden, og "hører sig til ved en polterabend". 

ØV, hvor det holder mig tilbage fra at blive gift

Anmeld Citér

29. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ser det som en form for utroskab pakket ind i ordene: tradition, drengestreger, sjov og ballade.

Og hvis man er imod det (som kvinde) så er det en selv, den er gal med, fordi det er da det mest almindelige og forventelige i hele verden, og "hører sig til ved en polterabend". 

ØV, hvor det holder mig tilbage fra at blive gift

Jeg har aldrig hørt om en polterabend eller et andet arrangment hvor der har været strippere. Kender seriøst ikke nogen der synes det er spændende.  Det er nok mest i Udkantsdanmark det er moderne med den slags.

Det virker lige lovligt voldsomt at ikke ville giftes med en man elsker fordi man er bange for der kunne komme en stripper til polterabend. Det er jo “bare” en dame der tager sit tøj af for penge. Og så sidder de der mænd der kan lide den slags og savler som små hundehvalpe og har noget at leve længe på i mange år. Primitivt men nogen kan åbenbart godt lide det

Anmeld Citér

29. august 2022

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Okay - hurtig håndsoprækning fra pigerne. 
med strip til mændene ok? Og lap-Dance? Skal jeg pakke min jalousi og følelse af kvindeundertrykkelse væk, og bare se det som gøgl og gejl? 
mænd: hvad sker der i jeres hjerner under strip? Er det bare rent dyrisk og kan I godt formå at elske jeres kone lige højt og finde hende attraktiv til trods for tre fødsler og amning

omg…. Jeg har 40-års Krise 

Jeg har som sådan ikke noget i mod strip, hverken set med et "kvindeundertrykkelsesbriller" eller som en omgang savlende mandfolk. Det er for mig "bare" underholdning. 

Men lapdance, det ville overskride min grænse. Hvis min mand til en fest fik en lapdance, ville jeg sige til ham, at det bryder jeg mig bestemt ikke om. Ligeså lidt ville jeg bryde mig om bodytequila. Det er over min grænse. Ville jeg føle det som utroskab, nej det ville jeg ikke, men jeg ville bestemt være noget muggen over det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.