Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Jeg er blevet insemineret i går med 10 mio oprenset sæd. Det er lidt i den lave ende. Jeg er undersøgt og fejler ikke noget.
er der nogen af jer der er blevet gravide med så lav antal sædceller ved insemination og hvor mange forsøg skulle der til?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg blev gravid på 200.000 opremsede svømmere pga feber en uges tid inden ved min kæreste. Resultatet er lige blevet tre år og er en tornado uden lige
Er igang med 4. Forsøg og denne gang med 6 mio svømmere. Tror dog ikke det bliver til noget i den her omgang.
Jonas fra 2012
Lillebror fra 2023
Fru.Broen skriver: Er igang med 4. Forsøg og denne gang med 6 mio svømmere. Tror dog ikke det bliver til noget i den her omgang.
Vi har kun 3 forsøg - håber det lykkes jer Plejer I at have flere sædceller?
Anonym skriver: Jeg blev gravid på 200.000 opremsede svømmere pga feber en uges tid inden ved min kæreste. Resultatet er lige blevet tre år og er en tornado uden lige
Årh dejligt at høre
Anonym skriver: Vi har kun 3 forsøg - håber det lykkes jer Plejer I at have flere sædceller?
Det er meget forskelligt, vi bruger donor. 2. Forsøg var med 13 mio kan jeg huske. Men lægen siger alt over 3 mio er godkendt
Anonym skriver: Årh dejligt at høre
Ja! Så det kan lade sig gøre
Dette var vores 2. forsøg.
Nu får jeg da helt ondt i maven… jeg er i dag insemineret med langt mindre, faktisk 400.000 sædceller. Vi fik at vide at 2,5 mio var godt, men at det kan lade sig gøre med de 0,4..
Jeg blev gravid med 17.000 sædceller i første graviditet og 14.000 i anden graviditet, så det kan sagt ske med få antal
Jeg blev gravid med 2,5 mio og hun er lige blevet 1 årJeg blev gravid igen med 2,6 mio, men aborterede dog. Og pt. venter jeg på at teste, denne gang var med 7 mio
Har du testet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128