Motorisk udvikling, rækker ud efter mor og far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2022

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg undre mig lidt over hvornår jeres små pus begyndte på at række ud efter jer og vise nu vil jeg gerne op til dig agtigt ? kan læse det er fra omkring 6-9 mdr 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg undre mig lidt over hvornår jeres små pus begyndte på at række ud efter jer og vise nu vil jeg gerne op til dig agtigt ? kan læse det er fra omkring 6-9 mdr 

Min datter viste, at nu vil jeg dig ved at skrige, hvis ikke hun lå hos mig uafbrudt de første 6 måneder af sit liv. Men hun rakte først ud efter os da hun var ca 1 år gammel.  

Anmeld Citér

23. august 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min datter viste, at nu vil jeg dig ved at skrige, hvis ikke hun lå hos mig uafbrudt de første 6 måneder af sit liv. Men hun rakte først ud efter os da hun var ca 1 år gammel.  

Puha det lyder som en hård kærligheds erklæring 1 år, okay min dreng er lidt over 6 måneder så kan jeg godt se der er længe til 

Anmeld Citér

23. august 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Vores søn var også omkring 1 år, før han rakte ud efter os.. Før det lænede han sig over mod den, som han gerne ville hen til.. 

Anmeld Citér

23. august 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Min søn på 9 måneder kravler hen til vores ben og rækker armene op til os.

Anmeld Citér

24. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Puha det lyder som en hård kærligheds erklæring 1 år, okay min dreng er lidt over 6 måneder så kan jeg godt se der er længe til 

Ja, det var lidt en fest med at have en baby klistret til kroppen i 6 måneder. .

Der er så store forskelle mellem børn så måske din dreng gør det før

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.