Pæn ammebh til store bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2022

fehår

Jeg søger med lys og lygte efter en ammebh, der kan bruges under pænt tøj. Til hverdag bruger jeg de bløde bh'er uden bøjle, men jeg har brug for en med mere støtte til min G-skål.

Jeg har den fra Chance og kan desværre ikke lide den. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2022

Anonym

Har sådan lyst til at spørger om det samme bare med store amme hænge bryster. Bruger også change, det er hverken pænt eller holder særlig godt styr på de store damer jeg følger med !  Har selv prøvet hogm og hunkemøller, men det var bare slet ikke godt til så store bryster 

Anmeld Citér

23. august 2022

fehår

Anonym skriver:

Har sådan lyst til at spørger om det samme bare med store amme hænge bryster. Bruger også change, det er hverken pænt eller holder særlig godt styr på de store damer jeg følger med !  Har selv prøvet hogm og hunkemøller, men det var bare slet ikke godt til så store bryster 

Mine bryster hænger også en del efter tre børn. Det gør ganske rigtig ikke bh-shopping nemmere.

Jeg har kigget en del på Lace.dk, men deres udvalg er så overvældende, og jeg kan ikke helt overskue at købe 20+ bh'er og sende resten tilbage.

Anmeld Citér

23. august 2022

Roselil

Profilbillede for Roselil
fehår skriver:

Jeg søger med lys og lygte efter en ammebh, der kan bruges under pænt tøj. Til hverdag bruger jeg de bløde bh'er uden bøjle, men jeg har brug for en med mere støtte til min G-skål.

Jeg har den fra Chance og kan desværre ikke lide den. 

Jeg bruger 75 j og kan kun oasse mærket primadonna

Anmeld Citér

23. august 2022

Girafmor

Jeg kan anbefale bravissimo.co.uk. Det er godt nok import fra England, men til gengæld ligger priserne på 30-35 pund, for nogle af dem, det er lidt mere til at komme til frem for 700 for en PrimaDonna. 
Her er der også en del amme BH´er, bla. i Bravissimos eget mærke, de har været fine for mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.