Barnevogn til brug i skov og grusveje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.160 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. august 2022

Anonym trådstarter

Er der nogen, der kan anbefale en barnevogn som er god til ture i naturen, hvor der f.eks. er mange grusveje? Hvad skal man kigge efter? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2022

Kastanje

En der er solid og med punkterfrie dæk og som ikke  har drejehjul. Odder..?

Anmeld Citér

21. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Er der nogen, der kan anbefale en barnevogn som er god til ture i naturen, hvor der f.eks. er mange grusveje? Hvad skal man kigge efter? 

Jeg haft en barnevogn fra bilka. Den synes jeg er fantastisk. Den er meget og nem at kører med. Min veninde og jeg tog vores børn med i skoven min barnevogn klarede det rigtig godt og min venindes emmajunga var meget svære at kører med i skoven. 

Anmeld Citér

21. august 2022

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

En med store solide hjul.
Havde selv en abc Cobra combivogn. Den var perfekt til lange ture i ujævnt terræn og en del billigere end tilsvarende kvalitet som Odder etc. Købte den i 2010 fra Tyskland for 4000, kostede 75 kr. i forsendelse. Kostede 6000 i dk. Holdt til to børn 

Anmeld Citér

23. august 2022

Tinstin

Jeg har kørt virkelig meget i skovene året rundt med min Trille Gigant med store lufthjul - den har været så god, fin affjedring, ingen punkteringer og kunne forcere mudderpøle og snedriver

Anmeld Citér

23. august 2022

Anonym trådstarter

Tak for svar alle sammen��

Anmeld Citér

2. september 2022

Momse21

Hejsa

Jeg kan kun tale af egen erfaring og her synes jeg ikke en med drejehjul fungere særlig godt.

Håber du finder den rette.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.