Mærkelig koldskål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.754 visninger
6 svar
3 synes godt om
18. august 2022

Anonym trådstarter

Okay, mærkeligt spørgsmål - men jeg frygter en nat i opkast og diarreens tegn… 

vi havde købt 2 l koldskål (åbenbart laktosefri) i søndags, begge med holdbarhed til 26. August (de var også økologiske) 

vi plejer hverken at købe øko eller laktosefri, så da vi åbnede første og den var meget tyk tænkte jeg bare at de nok var sådan. Men da vi så åbnede nummer to (fuldstændig samme produkt!) var den tynd og fin…. 
har vi lige spist en for gammel koldskål? Eller kan der være forskel på konsistens? 
Mon for gamle mælkeprodukter kan give os en meget dårlig mave? 
hilsen moren som er alene hjemme med tre børn….. der alle spiste godt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2022

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Der er stor forskel på konsistent af koldskål. Jeg kigger aldrig på dato og særlig ikke ved surmælks produkter, der holder langt over sidste holdbarheds dato. Hvis det ikke lugter grimt eller smager dårlig så er den fin nok. 

Anmeld Citér

18. august 2022

Anonym trådstarter

Putteputte skriver:

Der er stor forskel på konsistent af koldskål. Jeg kigger aldrig på dato og særlig ikke ved surmælks produkter, der holder langt over sidste holdbarheds dato. Hvis det ikke lugter grimt eller smager dårlig så er den fin nok. 

Altså jeg kunne tydeligvis ikke smage hvis den smagte surt… kun surt fordi der var citron i ��

Anmeld Citér

18. august 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart

Hvis det er den laktosefri med A38 og æg, så har jeg købt den flere gange. Den plejer at være at ganske tyk i konsistensen. Men jeg tænker også I ville kunne smage eller se det, hvis den var blevet dårlig.

Anmeld Citér

18. august 2022

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Hvis det er den laktosefri med A38 og æg, så har jeg købt den flere gange. Den plejer at være at ganske tyk i konsistensen. Men jeg tænker også I ville kunne smage eller se det, hvis den var blevet dårlig.

Ikke a38, men majsstivelse  måske det er det som gør det …

Anmeld Citér

19. august 2022

0le4444777777

19. august 2022

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.