Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi kæmper lidt med vores barns søvn.
Han er 1 år lige om lidt.
Får jeres børn i den alder 1, 2 lure? Hvor lang varrighed? Hvordan putter I og hvor hurtigt sover den lille?
(er kun intra i børn lige omkring den alder )
På forhånd tak
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Vi kæmper lidt med vores barns søvn. Han er 1 år lige om lidt. Får jeres børn i den alder 1, 2 lure? Hvor lang varrighed? Hvordan putter I og hvor hurtigt sover den lille? (er kun intra i børn lige omkring den alder ) På forhånd tak
Sov i løbet af 15 min ca. med sut efter en aftenflaske. Fik to lure men gik hurtigt over til en efter opstart i vuggestue (1 1/2 år).
Kastanje skriver: Sov i løbet af 15 min ca. med sut efter en aftenflaske. Fik to lure men gik hurtigt over til en efter opstart i vuggestue (1 1/2 år).
Hvor længe gav du/I natflaske?
En lur fra ca 11. - 11.30 og så ca tre timer frem.
Anonym skriver: Hvor længe gav du/I natflaske?
Altså det fik han til han var 1 1/2 vil jeg tro
Min svigerindes datter sover to lure, hun er lidt over 1 år. hun får en stor lur i dagplejen ved 11.30 tiden på 2-3 timer, og så en lille ekstra lur på en halv times tid ved 16-17 tiden.
En kort lur på ca 1 time fra sådan 08:30/9 og så ca 1 time/45 min frem.
Og så en god lang middagslur der starter ved 12/13 tiden og så varer 2-3 timer. Puttes til nat 19 og står op ca 06.
Min søn på 11 mdr sover formiddagslur kl 9.30 1-1,5 time og middagslur kl 13.30-14 på 1-2 timer.
Han har aldrig været den store sovetryne om dagen så dette er lange lurer for ham. Nogle gange sover han kun 2x 30 min om dagen.
1 årig herhjemme
7.00 Står op/bliver vækket
12-14.30 Sover lur hos DP(falder selv i søvn)
20.30/21.00 Bliver puttet til nat med en flaske (sover oftest med det samme)
Ca 1 gang i ugen vågner hun om natten og er ked af det og kommer ind til os og sover videre
Vores ældste gik fra to til en lur lige før et år. Hun har alle dage været svær at putte, så vi har måtte afprøve alt muligt. Aftenflaske blev udskiftet med godnatgrød omkring 14 måneder. Vi kiggede på vågentid og puttede ikke før tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128