Hej I skønne tøser
Her en lille update fra mig :))
Jeg har ENDELIG afleveret min ph.d. wuhuuuuuuu :D:))8D det føltes bare super fedt.
Jeg er stadig rigtig glad for infektionsmedicinsk afdeling på Hvidovre, jeg lærer meget, der er en god stemning og masser af søde kolleger. Jeg har snart fået balder af stål af alt det cykleri :P frem og tilbage.
Theodor blev 6 år 23. marts. Vi endte med at fejre det hele 4 gange. Selve hans fødselsdag var en søndag, bedsteforældrene var alle ude og rejse så vi holdt fødselsdag os 4, super hyggeligt. Ugen efter var vi i Theodors børnehave en hel dag og lave frokost og lege med ungerne. Sidste weekend havde vi alle ungerne til fødselsdag, hold da op der var gang i den :D I går havde vi så hele familien til fødselsdag, så mon ikke Theodor kan sige han er blevet fejret med maner i år :P
Michael laver speciale og skal på kongres næste uge. På Hvidovre strejker sygeplejerskerne fra på onsdag hvilket betyder ekstra arbejde for lægerne. Plus Theodors børnehave helt sikkert kommer til at strejke, de ved bare ikke helt præcist hvornår endnu. Måske også vuggestuen. Så jeg er faktisk lidt spændt på, hvordan vi mon skal overleve de næste uger.
Ellers går vi egentlig bare og har det godt og nyder vores fantastiske drenge, der hygger så godt sammen.
Jeg håber I alle har det godt!
(H) Stort kram fra Tina
Anmeld